Keyifli okumalar canlar🌹
Oy vermeyi unutmayın lütfen...
Duyduğum ses ile yerdeki bakışlarımı onun yüzüne çevirdim. Kahverengi gözleri koyulaşmış bir şekilde gözlerime bakıyordu. Başımı iki yana sallayıp önüme döndüm. "Se-sesin çok güzel" son kelimeleri şarkı halinde söylemişti ve sesi oldukça güzeldi.
"Hava karardı istersen kalkalım ailen kızmasın"
"Olur" diyip oturduğumuz banktan kalkıp yürümeye başladık. Aklıma gelen soru ile bakışlarımı ona çevirdim. "Senin ne işin vardı orada " bana bakıp "nerede"dedi.
"Apartmanın önünde" tebessüm edip önüne döndü. "Sanırım komşuyuz" dediği şey ile duraksadım. "Iyide ben seni hiç görmedim ki" başını sallayıp konuşmaya başladı.
"Yürürken etrafa değil yere bakıyorsun sürekli bu yüzden görmedin sanırım" haklıydı yürüken sürekli yere bakırdım çünkü insanların yüzünü görmek istemezdim. Apartmanın önüne gelince durdu. Durmasıyla birlikte bende durdum. "Bir şey mi oldu " omuz silkip "Iyimisin"diye sordu.
"Evet iyiyim" bana verdiği hırkayı üzerimden çıkartıp ona uzatım. Hırkayı alıp birlikte apartmana girdik. O ilk katta durup "Burası benim mekan yarın okulda görüşürüz " başımı sallayıp "Görüşürüz"dedim.
Yürümeye başlayıp durdu. Arkasını dönüp tebessüm etti. Bende tebesüm edip el salladım. Evine girmesiyle koşarak apartmandan çıktım. Geldiğimiz parka koşmaya başladım. Telefonumun titremesiyle durdum. Eteğimin cebinden telefonumu çıkartıp bildirimin üzerine tıkladım.
X:Bu saate nereye gidiyorsun
X: yanında biri vardı onun ile apartmana girdin yoksa sana bir şey mi yaptı
X:Delen cevap ver!
Delen:Ne istiyorsun
X:Nereye gidiyorsun
X:üstelik üzerinde hiç bir şey yok!
X:Delirdin mi kızım sen hava buz gibi!
Delen:sanane ya nereye gidiyorsam gidiyorum!
Delen:yazma bana!
X:Bende geleceğim
Delen:Ne!
Hello sanırım ben texting yazamıyorum sjsjsj bu yüzden yarı texting olsun...
Bu arada diğer hikayeme bekleniyorsun canlar🙁🌹
Yazım yanlışlarım olduysa yorumlarda belirte bilirsiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Güzeli
Chick-Lit0539******: şimdi sil gözyaşlarını 0539******: söndür sigaranı uyu güzelim 0539*******:Birazdan sabah olucak *Görüldü* Not: Yarı texting