DM
Jeon_kookie: Bana güvenmek istemezsen anlarım.
Kızabilirsin de.
Ama ayrı kalmayalım.
Konuş yine benimle.
Lee_Yeon98: Sana kızgın olamam.
Suçun yok.
Ya da yanlışın.
Benim gereksiz triplerim işte.
Jeon_kookie: Saçmalamayı kes artık.
Buluşalım.
Lee_Yeon98: Abi işin gücün yok mu senin, bas git.
Jeon_kookie: Boş zamanım fazla diyelim.
Lee_Yeon98: Üyeler seni idare ediyor diyelim.
Jeon_kookie: Konumuz bu değil.
Seninle buluşmak istiyorum.
Lee_Yeon98: Abimi biliyorsun.
Lee_Yeon98 yazıyor...
Jeon_kookie: Abini bahane edip, durma.
En fazla on tane yumruk yerim.
Sorun değil.
Lee_Yeon98: Dalga mı geçiyorsun?
Abim taktı mı durmaz.
Gebertene kadar döver seni.
Jeon_kookie: Aşağıdayım Yeon.
Evin arkasında.
Beni bekletmek istemezsin değil mi?
Yarın provam sekizde başlıyor :(
Lee_Yeon98 çevrimdışı...
Yeon sakin kalmak istercesine derin bir nefes aldı. Ayağa kalkıp, hırkasını giyindikten sonra sessizce evden çıktı. Evin arkasına ilerlediğinde kenarda arabasına yaslanan, sarı saçlı, siyah maskesiyle elleriyle uğraşan genci gördü.
Jungkook, kızın varlığını hissetmişçesine başını kaldırıp, ona baktı. Tebessüm edip, maskesini indirdi. Yeon Jungkook'a ilerleyip, yanında durduğunda kalbi çoktan hızını alamayan atlılar gibi atmaya başlamıştı.
- Pekala. Çağırdın, geldim. Söyleyeceğini söyle ve gi...
Junkook'un pozisyon bozmadan kolundan tutup, kendine doğru çekmesiyle sessizleşti.
- Hoşbuldum.
Yeon dudaklarını utançla birbirine bastırdığında, Jungkook hafifçe sırıtmış, daha da utanmasını sağlamıştı.
- Güzelim.
Yeon'un titrek bir nefes vermesi üzerine Jungkook gülerek başını omuzuna yaslamıştı.
- Benden uzaklaşman sinir bozucu.
- Benden uzaklaşmayıp, hep dibimde bitmen ve kendini tehlikeye atman sinir bozucu.
Yeon'un mırıldanmasıyla, Jungkook saçları arasına uzun bir öpücük kondurmuştu. Gözlerini kapayıp, güzel kokuyu içine çekerek sessiz kalmayı tercih etmişti.
- Seni ağlattım.
Yeon ellerini Jungkook'un omuzlarına koyup, kendini geri çekti.
- İsteyerek yapmadın.
- Yine de canını yaktım.
Yeon onu böyle görmeye dayanamayıp, ortamdaki kötü havayı dağıtmak için hafifçe sırıttı.
- Desene oppacılar ölümle burun buruna.
Jungkook kıkırdayıp, yaslandığı yerden doğruldu.
- Seninle yeni bir sayfa açmak istiyorum. Diğer sayfalar ise bizi birleştiren elementler olsun. Her şeye en baştan. Tek bir farkla.
Elleri Yeon'un belini bulurken tebessüm etti. Yeon ise kollarını tutmuş, dediklerini dikkatle dinliyordu.
- Tek bir farkla Yeon.
Gözlerinin tam içine baktı, Jungkook.
- Sevgilim olarak.
**********
Bombalara doyamıyordum. Kaçıyorum ben😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevmedim/Yarı Texting/
Fanfic- Yeon, sana ihtiyacım var. Yeon başını iki yana sallayıp, burukça gülümsedi. - Sevmediğin birine ihtiyacın olmaz, Jungkook. Jungkook hatırladığı yazışmayla kaskatı kesilmişti. - Şunu hatırlatıp, durma! - Gerçekler acıdır Jeon. Sevmediğin birini...