Ouija board

1.1K 69 6
                                    

Aici a fost plasata mana mea tremuratoare,in sticla mesei.Niciodata sa nu te joci cu Ouija board,deoarece nimeni nu stie ce se poate intampla în fața ta.Bunica mereu m-a avertizat.

De la o vârstă frageda am fost obsedata cu ideea de fantome.Înaintând în vârstă ideea s-a extins și am petrecut multe ore cercetând despre ele.Apoi am descoperit demonii si diavolul.Ca un copil creștin am fost crescuta să cred în existența lui Satana.El a fost un înger căzător,dar niciodată in viata mea nu am vorbit despre monștri.

Gândurile mele despre demoni sunt faptul că diavolul i-a creat pentru a vedea lupta în durere.Ei se hrănesc din frica oamenilor,ei tânjesc viața si asta e ceea ce vor să facă.Pentru a distruge omul invocat de oameni posedați de Dumnezeu?Nu.El doar ne-a torturat si a creat fiarele pentru propia lui placere.

"Ești sigur ca ar trebui sa facem acest lucru?Ce facem dacă se intampla ceva?"prietena mea Adrienne isi face griji.

"Addie baby,"Louis,cel mai bun prieten al meu,iubitul Adriannei gânguri,dând parul blond de pe fata ei si atingândo in spatele urechii."Daca nimeni nu vorbeste cu noi,nimic nu se va întâmpla,nimeni nu ne poate face rău.Ei sunt morți."Mortii sunt mai puternici decât vom fi noi vreodata,nu se tem de nimic.Gândesc în sinea mea.

"Promiti?"Ea a zâmbit,iar el a tras-o repede si a plasat un sărut delicat pe buze.

"Promit."El a soptit inainte de a o saruta iar.Ignorând prezenta mea,a inceput sa o sarute pe gât iar ea a chicotit.

"Luați-vă o camera."Am mormăit eu iar amândoi au râs.

"Aww Georgia e geloasa.Oh poate daca am găsi niste fantome sa-ti răspunda,unul dintre ele ar putea fi noul tau iubit!"Louis a glumit dar nu a fost amuzant.

"Putem doar sa continuam,sunt obosita"Adrienne cască

Noi toti am pus vârful degetului pe sticlă,cu o simpla atingere usoară.Le arunc amândurora o privire rapida înainte de a pune o întrebare.Mi-am dres vocea.

"Bună ziua,e cineva acolo?"Am întrebat si nu s-a întâmplat nimic.Louis izbucni în râs,care am crezut ca a fost destul de nepoliticos,el a fost atât de iritant în seara asta.

"Bună ziua,e cineva acolo?"El mi-a imitat vocea.M-am uitat urât la el."Ce?George asta a fost cea mai stupida întrebare!cred ca tu ai fost in toate porcăriile astea fantoma."Nu-mi place când îmi spune George.

"Atunci de ce nu pui tu o intrebare?"I-am raspuns înapoi.

"Bine voi pune."El a spus si apoi si-a dus ochii înapoi pe masa."Ai omorât vreodata pe cineva?"El a întrebat si din nou,nimic nu s-a întâmplat.

"La dracu acest nimic este chiar-"Adrienne a început dar geamul s-a mișcat rapid iar toti am rămas șocați.'Da'este încercuit.Toți am tacut dintr-o data.Mi-am putut simți bătăile inimii mele împotriva pieptului meu."A fost unul din voi?"Louis a întrebat pentru noi.El a fost,evident,speriat,cu ochii larg deschiși,pielea făcânduise pală.Înainte de a avea șansa de a vorbi,masa a facut-o pentru noi.'No'.Am fost speriată.O fantoma a fost chiar aici,chiar acum,a comunicat cu noi.

"Care este numele tău?"am întrebat.Dar sticla înca a ramas.Louis a repetat întrebarea dar sticla încă nu s-a mișcat.

"Nu vreau sa ma mai joc mult acest joc"Adrienne a gemut."Va rog,sunt obosita si acest....acest lucru este....nebun.Hai sa mergem."Înainte de ași putea mișca degetul, sticla s-a mutat la 'Nu' din nou.Indicândune sa nu plecam.

"Baby va fi ok."Louis a spus iar ea si-a odihnit capul pe umărul lui."Daca nu vrei sa ne spui numele tau de ce nu vrei sa ne spui cât de mulți oameni ai omorât?"Louis a îndrăznit iar geamul s-a mutat din nou,încercuind numărul 5."Vrei sa ne omori si pe noi?"El a șoptit si s-a mutat la 'Da'.Adrienne uimită dar eu doar stateam acolo șocată.Nu ne-ar putea face rău,nu?"De ce?"Louis înghiți in sec,iar sticla s-a mutat la mai multe litere de pe masa.El a citit."O vreau pe ea."El a spus intr-un final:"Pe cine?"a intrebat,iar sticla a trasat literele care au format numele meu.Mi- luat imediat degetul de pe sticla si m-am ridicat pentru a porni lumina.Rahat!

M-am dus la comutatorul de lumină,dar o forța m-a aruncat înapoi atunci când am incercat sa aprind lumina.Am zburat prin camera iar corpul meu a fost lovit de perete."Nimeni nu pleacă nicăieri!"o voce demonică a țipat.Toti am tipat,am tipat dupa ajutor."Acum nu mai esti obosita?" o voce profunda a strigat si apoi multe trosnituri au început sa se audă."Boo!"el a strigat iar noi am început să țipam.

"Ajutor!Ajutor!" am țipat. O față a aparut față în față cu mine.

"Și am crezut ca esti neînfricată."El și-a bătut joc,apoi a plecat.Toate luminile au pornit si am fost întâmpinați de camera de zi naufragiata.

----------------------------------------------
Toate drepturile de autor aparțin lui Harry_Styles911,eu doar traduc această carte.Sper ca va plăcut primul capitol❤

Disturbed II Română -PAUZĂ-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum