El stătea acolo,în celula întunecată și murdară."Nu merge la culcare".Continuă să șoptească,dar somnul era ultimul din grijile lui.
"Taci!"Omul pufni clar supărat din cauza șoptitului constant al lui Louis.El trebuie sa împartă camera cu un om care a ucis trei femei.Era asa de speriat,dar nu doar din cauza lui,ci si din cauza demonului,pentru că știa că va veni.I-a luat totul.El si-a imaginat ca in cateva luni ar fi absolvit liceul,având un copil nou născut si îi cumparase chiar si un inel de logodna Adeiennei.El planificase totul.Curând,ar fi fost obținerea partenerilor de bal,dar era evident ca ei aveau de gând să meargă împreună,deci el a vrut sa faca ceva in plus,ceva mai special.Vroia să-și refacă noul apartament,pentru a parea mai dosebit.Lumânări ar fi împrăștiste în jurul locului,precum si frumoase petale de trandafiri roșii.I-ar fi gătit o cină,iar cănd ar fi simțit ca totul e perfect,ar fi cerut-o în căsătorie.El avea totul planificat,lucrase chiar si noaptea in schimburi suplimentare pentru a se asigura ca are destui bani.Dar acum este blocat aici,așteptându-și moartea,știind ca urma sa vina curand.
Avea dreptate.Acolo se afla demonul.Era așa nervos,a rănit-o pe Georgia,iar acum se urăște pentru asta,așa ca iși va descarca furia pe Louis.El trebuia sa-l omoare oricum,asa ca ar putea la fel de bine sa o faca acum.Louis întoarse capul ușor,iar când a vazut creatura,a început sa țipe."Taci!"Colegul său a strigat din nou.El a continuat să țipe,în timp ce creatura se apropia din ce în ce mai mult,gata sa-l omoare."Trebuie sa te fac sa taci dracului din gura!!"A șuierat ridicandu-se in sus.Demonul l-a apucat pe Louis de gat,ridicându-l de la sol.A încercat sa respire,dar strânsoarea creaturii era prea mare."Ce dracu?!!??!!??"Bărbatul a strigat retrăgându-se departe de corpul plutitor.Nimeni altcineva nu putea vedea demonul,dar Louis si Georgia l-au chemat în iad."Ajutor!"El a strigat cand corpul lui Louis a fost aruncat împotriva ușii celulei.Omul a continuat să țipe,dar gardienii nu ar putea veni la timp,si chiar daca ar veni,nu ar fi capabili sa ajute.Louis si-a recapatat respiratia.Stia ca va muri,chiar daca el nu vroia,gandul îl îngrozea,știind ca era timpul sa se duca.El va merge într-un loc vesel si își va primi înapoi iubita.L-a apucat de umăr,făcându-l sa se întoarca la forma umana.Louis a privit în ochii săi de un verde fermecator.Demonul a țipat puternic.Întreaga închisoare era în măsură de a auzi asta,chiar si întregul oras.Louis era pe punctul de a muri.Demonul îl trânti pe podea înainte de a păși mai aproape."Și.Acum.Ești.Mort."A soptit în urechea lui,înainte de a-i reteza gâtul.
Sufletul lui Louis s-a ridicat,el nesimțind nimic altceva,doar fericire.Știa ca a murit,acum el doar astepta lumina."Louis,"o figura statea la capatul luminii stralucitoare.Nu putea descifra exact ce se vedea,deoarece stralucea prea tare."E timpul sa mergem acasa Louis."Si-a amintit vocea.Vocea pe care iubea sa o auda.El a mers mai departe,un zâmbet apărându-i pe fata.Era mai frumoasa ca niciodata si arata asa de fericita.În bratele ei se afla un copil.Copilul său.O lacrimă a alunecat pe fața sa.Familia lui.El a fost reunit cu familia lui.
-----------------------------------------------------------
În primul rând vreau sa vă multumesc pentru cei 1,6k cititori,si 136 voturi.Chiar nu ma asteptam sa se ajunga la un numar asa numeros.La inceput credeam ca aceasta carte nu va acumula nici macar 10 voturi dar m-am inselat.Va multumesc voua,cei care va luati din timp sa cititi aceasta carte,pentru mine înseamna foarte mult,dar mi-ati face si un mare cadou daca a-ti lasa si o parere.❤În al doilea rand.Am început sa traduc o noua carte,sper sa aruncati un ochi si pe la ea,poate si o parere si un vot.All the love.x❤❤❤
CITEȘTI
Disturbed II Română -PAUZĂ-
Fanfiction"Ești un monstru!"a șoptit ea "Toti suntem monștrii,dar eu mai degrabă am fost lăsat liber decât să putrezesc aici." De la distracțiile cu prietenii,la inceputul unor noi coșmaruri care să distrugă creaturile vieții. Author: @Harry_styles911 Transla...