Breathe

300 45 2
                                    

"Pari obosită.Du-te la culcare."el a ordonat.Am căscat dovedindu-i afirmația.Dar apoi mi-am amintit că nu pot dormi,coșmarurile m-au speriat prea tare.

"Nu pot dormi pentru că tu nu mă vei lăsa."i-am spus prinzând curaj.Dacă el vrea să mă omoare,ar putea foarte bine să o facă atunci.Mi-am pierdut cea mai bună prietenă și de atunci viața mea e doar un dezastru.N-am putut nici măcar să dorm fără să tremur de frică.

"Nu vorbi cu mine în felul ăsta!"el a scuipat.Tonul lui atât de dur m-a speriat puțin,dar nu îndeajuns așteptărilor sale.Trebuie să-i arăt că sunt neînfricată,poate atunci mă va lãsa în pace."Asta chiar nu e treaba mea,dar voi sta aici pentru a mă asigura că el nu va face nimic."Sunt derutată.Cine e 'el'?Și ce a vrut să spună prin asta nu e treaba lui?

"Trebuie să fi tu,ești mereu în visele mele,mereu după mine."am spus iar el chicoti.

"Trebuie sa fie pentru că te gândești la mine."el a spus elegant,un rânjet apărându-i pe față.

"Nu te flata singur!Ești un demon și te urăsc!Mi-ai omorât cea mai bună prietenă!"Lacrimile au fost pe punctul de a se vărsa.

"Taci,taci!"a strigat acoperindu-și urechile.

"Dar ai făcut-o!"am țipat,nepăsându-mi dacă îl trezesc pe Liam.M-am ridicat din pat și m-am îndreptat spre ușă.Eram speriată.Speriată de el,o ceață neagră sau un corp uman,dar tot un monstru era.

M-a apucat cu putere de gât și m-a trântit de perete,degetele sale fiind încă în jurul meu.Am luptat încercând să respir,ochii lui verzi îngropându-se în mine.El arată aproape îndurerat prin acțiunea sa.Am putut simți culoarea drenându-mi prin față,înainte ca ultima suflare să-mi fie luată.Corpul meu a pierdut controlul și s-a prăbușit.Degetele lui slăbind strânsoarea din jurul meu,lăsându-mi corpul să cadă.

-----------------------------------------------------
Heyyy:))Scuzați-mi întârzierea,dar am un program destul de încărcat și deabia că am timp și pentru mine.Anyway sper că va plăcut.Kisses❤

Disturbed II Română -PAUZĂ-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum