Georgia's POV
Am fost trezită din cauza sirenelor ce răsunau dealungul străzii.Puținul timp în care aș fi putut dormi,a fost luat.Am deschis fereastra și am văzut zece mașini de poliție dând goană pe stradă.Ce dracu s-a întâmplat?
Toată lumea a fost trezită din cauza acestui haos.Toate luminile veneau de la ferestrele tuturor vecinilor.Polițiștii au ieșit din mașinile lor și au luat-o la fugă prin pădure.Am fost confuză ca de obicei,dar mai mult înspăimântată.Trebuie să aflu ce s-a întâmplat.
Am fugit pe scări scoțându-mi repede mobilul și tastând parola pentru a o suna pe Adrienne.Ea locuiește mai aproape de pădure,poate știe ce s-a întâmplat.Nu răspunde,iar apelul continuă.Doarme?Cum poate fi capabilă să doarmă în situația asta?Am încercat din nou și din nou,dar nu am obținut nici un răspuns.S-a întâmplat ceva foarte serios.Palmele îmi sunt transpirate iar corpul îmi tremură.
M-am întors la etaj și m-am uitat pe fereastră.L-am văzut pe Louis acoperit de sânge,având mâinile încătușate.Maxilarul meu a căzut de uimire.Am alergat pe scări,ieșind din casă.
"Nu am făcut-o eu!Nu am făcut-o eu!"El a țipat încercând să lupte contra polițiștilor,până ce aceștia l-au băgat în mașină.
"Louis?!"am întrebat pășind mai aproape,dar împinsă înapoi de către un ofițer.
"Vă rog să stați deoparte"el a strigat
"Lăsați-mă!Nu am făcut-o eu!"a strigat,lacrimi curgându-i pe față.Să facă ce?Ce dracu s-a întâmplat?Adrienne!Unde dracu e?!Am fugit către casa ei,fiind întâmpinată de paramedici și mulți polițiști.Nu.Am alergat către camera ei,oamenii încercând să mă oprească,dar trebuie să aflu ce s-a întâmplat.Am căzut la pământ,când am văzut scena.Scena crimei."Nu!"Am strigat îngropându-mi fața în palme.Sângele a acoperit pereții,sângele ei.Asta a fost sinistru și brutal.Louis nu a putut face asta,o iubea!Cea mai bună prietenă a mea s-a dus.Mă durea piepul.Cum s-a putut întâmpla asta?Un ofițer s-a apropiat de mine."Îmi pare rău domnișoară dar trebuie să pleci"Am clătinat din cap în semn de 'nu'.Nu am putut pleca,întregul meu corp era amorțit,eu doar rămăsesem înghețată.
O vecină a intrat pe ușă și chiar și aceasta plângea."Vino Georgia,trebuie să pleci"ea a spus încercând să mă ridice."Poate unul dintre voi să o ridice vă rog!"ea a strigat,șiroaie de lacrimi curgând pe fața ei.Am fost ridicată și îndepărtată de acel loc.Ea s-a dus....
CITEȘTI
Disturbed II Română -PAUZĂ-
Fanfiction"Ești un monstru!"a șoptit ea "Toti suntem monștrii,dar eu mai degrabă am fost lăsat liber decât să putrezesc aici." De la distracțiile cu prietenii,la inceputul unor noi coșmaruri care să distrugă creaturile vieții. Author: @Harry_styles911 Transla...