Marked

588 58 7
                                    

Un suspin adânc îi scapa Adriennei și lacrimile se toarna pe fața ei.Louis alearga către ea în timp ce eu stau tăcută si nemișcată.

"Baby e ok...shhh"el murmură alături de ea."Tu,"se uita la mine cu ochii negri."Asta e doar vina ta."el a început sa-și ridice vocea.Am mers la el.Vina mea?Cum naiba e asta vina mea?

"Râzi..nu?!"am șuierat.

"Asta a fost dracului ideea ta!"el a țipat."Ieși,ieși din casa mea!"el a strigat iar eu am alergat și am ieșit afară pe ușă,lacrimi curgând în jos pe fața mea.A fost așa greșit!N-am primit răspunsuri,eu doar mi-am pierdut prietenii.

Am fugit acasă și am trântit ușa camerei mele.Nu mai plânge!Am crezut că ești neînfricată.Cuvintele mi se tot repetau în cap.Mă vrea pe mine.Mă vrea pe mine și prietenii mei morți.

Am fugit pe scări,ignorându-mi tatăl,pentru a face un duș.Am realizat semnul masiv de pe brațul meu.O mână sângeroasă.Am frecat încercând să fac în așa fel încât sa se ducă dar nu a mers.Apa sângerie rulează pe corpul meu,dar de unde vine aceasta?Ating cu atențe partea din spate a capului meu.A fost probabil de atunci când am fost izbită de perete.Trebuie doar să uit de asta.A fost o greșeală,noi ar fi trebuit să fim mai atenți.Unde va duce asta?

După ce am terminat dușul,m-am întins pe pat și doar am început să mă holbez pe tavan.Va fi totul bine."Va fi?"o voce familiară șoptește și corpul meu s-a ridicat imediat în sus.Este mintea mea care îmi joacă feste?Înebunesc.Mă uit prin cameră dar nu e nimic acolo,surpriză,surpriză.

"Georgi vino aici jos dragă!"tatăl meu a zis.M-am ridicat din pat și am coborât scările.Tatăl meu stătea singur pe canapea,avănd telecomanda în mână.

"Da."am zis eu stând în picioare în pragul ușii.Se uita la mine,ochii lui cenușii fiind blocați pe ochii mei verzi,apoi se uită în jos la brațul meu.

"Ce e asta?"el a întrebat îngrijorat.Mi-am tras repede mâneca în jos si i-am dat un zâmbet fals.

"Nimic tată,ce s-a întâmplat?"m-ar omorî daca ar ști toată chestia asta cu Ouija board,urăște sa ma audă vorbind despre toate ideile mele cu fantomele.

"Tocmai am primit un telefon de la locul de muncă și m-au întrebat dacă vreau jobul,dar asta înseamnă să stau delarte pentru câteva săptămâni."
El a spus,dar am știut într-un fel ca va lua acel loc de muncă,nu avea cum să nu-l obțină.

"Tată e în regula."am spus iar el a dat din cap.Urăsc faptul ca tatal meu lucrează mereu departe,dar asta e,așa au trebuit sa mearga lucrurile,iar mama mea a fost trista pe tot parcursul timpului.

M-am întors în camera mea și m-am târât înapoi în patul meu.Nu a fost nici o cale pe acest pământ ca eu să pot adormi în seara asta așa că am decis să mă uit la ceva pe Netflix.

După o vreme de spectacol dupa spectacol,ochii mei au inceput sa fie grei si am simțit ca mintea mea se duce la culcare.

Am pus în patul meu.Am auzit o ușa trântita puternic și imediat mi-am deschis ochii.Cine a fost?Tatăl meu a intrat în camera."Georgia de ce nu dormi?"a întrebat el.Am încercat sa-i spun sa plece,dar cuvintele parcă nu vroiau sa-mi paraseasca buzele.Am încercat din nou dar am fost tăcută.Tatăl meu a stat acolo nemișcat.Am încercat sa ma ridic din pat dar nu m-am putut mișca.Trebuie sa ma misc.Ce se petrece?

M-am trezit din terifiantul vis.S-a simțit așa real.S-a auzit un zgomot care suna a fierăstrău.Ce?A fost întuneric,de ce pe pamant ar fi cineva care sa spuna ceva in acest moment?Am vrut sa-mi anunt tatal dar am auzit treptele.Zgomotul fierastraului incepe din nou,dar de data aceasta se aude de la fereastra mea.A vazut cineva cine a fost cel care mi-a deschis fereastra?Am încercat sa țip dupa ajutor,dar ca în visul precedent nu am putut.Am încercat sa ma misc din pat dar am fost capturata.Fereastra s-a spart si un baiat a aparut in camera mea.Figura neagra statea acolo.

Un vis în interiorul altui vis.M-am simtit foarte rau si speriata.Asta a fost așa ciudat.Totul s-a simtit asa real dar nu a fost.Am fost speriata pentru viata mea,în cazul in care nu am vorbit cu nenorocita de fantoma.Cat timp ma vor amăgii aceste gânduri?Acum pot vorbi și misca.Soarele răsărea dar eu ma simteam obosita.Cum aș putea dormi dupa lucrurile pe care le-am vazut.Figura neagra de la fereastra chiar statea acolo."Esti marcata nu mai poti scapa de mine"el a râs

"Tată!"am tipat.De ce vrea sa ma lase singura?De ce este asa ascuns?De ce ma vrea pe mine?Tata a venit alergand in camera mea.

"Ce s-a intamplat?"m-a intrebat apropiindu-se de pat

'Vine dupa mine tati,vrea sa ma omoare!"am suspinat iar el mi-a sters lacrima de pe obraz

"A fost doar un vis dragă."mi-a soptit la ureche.Daca ai sti tată.Am plâns si am plâns.Am fost marcată.
----------------------------------------
Scuzați eventualele greșeli.

Disturbed II Română -PAUZĂ-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum