Mi-am șters lacrimile de pe toată fața și am decis să merg acasă.A început să plouă și eu stăteam în mijlocul unei pajiște în pijamalele mele pufoase cu oi .Liam va fi atât de supărat,dar cred că va înțelege.Un alt prieten.Nu am putut ajuta dar mă simt vinovată.Poate dacă nu ne-am fi jucat cu acea tăbliță idioată,acest lucru nu s-ar fi întâmplat.
Am mers înapoi pe drumul meu,brațele fiindu-mi încrucișate și capul în jos.Vreau doar să știu de ce.Știu că este un demon sau ceva rău,dar de ce?M-am putut gândi mai bine la modalități doar bune de a ucide pe cineva,pur și simplu și mai bine de atât.De ce a trebuit să meargă la o astfel de extremă?Nu au putut foar să moară încet în somn?Pare...Uman.Dar poate că a fost foar un fel de truc pentru a cădea în aspectul lui,atunci el ar putea în cele din urmă să te omoare.
Fără să am grijă pe unde naiba mergeam,am dat peste cineva.Fruntea mea se lovi de un piept.M-am dat câțiva pași înapoi frecându-mi capul."Scuze"am spus uitându-mă sus.Era Niall.El a zâmbit dulce înainte să lase un chicotit să-i scape.
"Oh Georgia.Încă ești în pijamale."a râs și am râs și eu în timp ce obrajii mei se înroșeau.
"Sunt comfortabile."am spus jucăuș și am început să râdem fin nou.Apoi mi-am amintit de visul care l-am avut cu Niall și mi-a picat zâmbetul de pe față.
"Ce s-a întâmplat?"a întrebat atent."Oh rahat.Da sunt...erm scuze credeam că știi.Erm Adrienne și Louis,sunt oameni așa drăguți.Îmi pare rău,ești ok?" am dat din cap mințindu-l pe el și pe mine.El a putut observa și m-a luat într-o îmbrățișare strâsă."E ok să nu fi ok,știi?"mi-a șoptit în ureche.Am lăsat câteva lacrimi să cadă înainte de a mă retrage.Am plâs prea mult azi,ar trebui să arăt că sunt puternică,chiar dacă este greu.
"Mă întrebam..."spuse fără a se uita direct în ochii mei,obrajii lui începură să se înroșească ceea ce era super drăguț."Ai vrea să mergi la...mergi la o..."
"La o întâlnire?"am întrebat iar el se uita adânc în ochii mei și zâmbi.
"Da,la o întâlnire."el chicoti.
"Da,desigur."am zâmbit.
"Serios?!Am crezut că vei spune nu pentru că știi tu,tu ești foarte frumoasă și-"se bâlbâi iar eu am chicotit făcându-l să se oprească."Scuze."chicoti.
"Ești așa un dulce Niall!"el a zâmbit și am stat așa pentru o secundă doar uitându-ne unul la altul zâmbind.El sigur mi-ar lumina zilele.Telefonul lui sună iar înainte să răspundă a vorbit din nou.
"Georgia,trebuie să plec dar îți voi da mesaj."a spus sărutându-mi ușor obrazul și când s-a retras,obrajii lui erau de un roșu aprins.Făcu cu mâna înainte să plece.Am început să fac pași înapoi înainte ca el să struge."Oh,asigură-te că nu vii în pijamale!"am râs și după am luat-o pe drumul spre casă.O actuală întâlnire cu un actual băiat care trebuie să adaug că e super drăguț și dulce și mă face să mă simt awww.Ar fi drăguț să am o pauză de la toate și Niall ar putea fi răspunsul.
-----------------------------------------------
Hei guys!Scuzați.mi întârzierea de...o lună,dar am fost foarte ocupată.Îi mulțumesc lui DeeaLou pentru că m.a ajutat să traduc acest capitol.Nu știu ce mă făceam fără ea,e eroina mea.Sper că am reușit să vă atingem rangul așteptărilor.All the love. -M
CITEȘTI
Disturbed II Română -PAUZĂ-
Fanfiction"Ești un monstru!"a șoptit ea "Toti suntem monștrii,dar eu mai degrabă am fost lăsat liber decât să putrezesc aici." De la distracțiile cu prietenii,la inceputul unor noi coșmaruri care să distrugă creaturile vieții. Author: @Harry_styles911 Transla...