Black Death

381 45 5
                                    

Adrienne s-a încolăcit in brațele lui Louis,și a adormit repede.Ea nu poate ajuta,dar zâmbetul de pe fața ei perfectă era așa pașnic.Cu toate astea ea a rămas trează cu gândurile pline de furie.Ce s-a întâmplat cu Georgia azi a terifiat-o.Ea a continuat de asemenea să viseze acel lucru,dar nu a vrut sa recunoască,ea vrea doar sa uite tot ce s-a intamplat.Se gândea dacă și Louis a văzut aceste lucruri la fel de bine ca ea.Și-a închis ochii din nou dar l-a auzit pe el.

"Încearcă să dormi"el a șoptit.Figura neagră se apropie.A fost doar o umbră,își spune în sine,este doar imaginația ta.Un deget i-a atins obrazul moale."Trebuie să mori".El a spus privindu-i cu ochii negri pielea.

Corpul ei a fost trântit înainte,ea țipând de durere.S-a simțit ca un milion de cuțite înfipte toate dintr-o dată."Nu țipa,nu vrei să-i trezești,așa-i?"Ea chicoti înainte de a-și forța corpul să se ridice în aer.Ea plutea în aer cu spatele arcuit,când un cuțit alunecă peste stomacul ei.Ea scoase un geamăt tare,iar ochii lui Louis s-au deschis imediat.El a văzut-o plutind în aer.

"Adrienne"El a țipat iar corpul neajutorat a fost izbit de perete.

"Louis"Ea a scuipat sângele care acum îi curgea de la gură.Creatura a aruncat-o prin cameră,rupându-i fiecare os din trup.Louis a țipat după ajutor,crezând că va fi eliberat,dar nu a fost,iar ea a murit.

Un vuiet puternic aproape asurzitor a vibrat prin casă.Întreaga încăpere a fost zguduită când Adrienne a fost din nou ridicată de pe podea în aer.Un alt hohot a ieșit din gura demonului,când sângele a fost împrăștiat pe pereți iar corpul neînsuflețit al Adriennei a căzut la pământ.Louis a fugit lângă ea și punându-i capul pe mâna sa."Nu,"el plângea."Trezește-te iubito,trezește-te."

Nu a trecut mult timp,după care sunetul sirenelor a început să se audă pe stradă.Vecinii au auzit dar ce vor crede că s-a întâmplat?Louis stătea acolo,sângele Adriennei alunecândui printre degete.El va fi vinovat pentru asta.Nimeni altcineva nu a putut vedea creatura care le bântuia visele și care a ucis fata dulce și nevinovată.Louis s-a ridicat și a sărit pe fereastră nemaipierzând timpul.El nu putea să fie găsit vinovat pentru asta.El nu a omorât-o!A făcut exact cum i-a promis cu o seară înainte.

A fugit delungul străzii și a intrat într-o pădure luând-o în partea de jos a acesteia.Poliția nu a fost prea mult în urma lui.El a știut că va fi prins dar nu s-a dat bătut.Un polițist i-a sărit în spate."Nu am fost eu!Jur că nu am fost eu!"El plângea.Nimeni și nimic nu l-a ajutat,el a fost târât la poliție fiind acuzat de crimă.Ei cred că el și-a omorât iubita.Îl durea inima.El ar fi trebuit să încerce să o salveze,dar ce era capabil să facă?El a plâns,a plâns toată noaptea sperând că toată durerea va trece.

Disturbed II Română -PAUZĂ-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum