Sleepless

518 53 4
                                    

Am fost complet golită de evenimentele de aseară,cu toate astea am fost nevoita sa merg azi la scoala.Acestea sunt ultimele mele luni si fiecare zi conteaza daca vreau sa am un viitor de succes,deci o cafea ar trebui sa mă trezească.M-am dus jos și am gasit o foaie.

Nu voi fi plecat pentru mult timp dragă si doar amintește-ți sa ma suni ori de câte ori ai nevoie de mine.Ți-am lăsat o cheie de rezervă în cazul în care o vei pierde pe a ta pentru că sunt sigur că o vei face.Aici sunt 100€ pentru tine ca să iti iei mâncare dar dacă voi fi plecat pentru mult timp,poți folosi cardul meu de credit,dar doar pentru ce e esențial.Cu dragoste tata.

Am luat banii și i-am numărat.Toate cele o sută lire sterline in cash.Mi-am băut cafeaua și am sărit peste micul dejun.Ziua de azi va fi așa ciudată.Aseară,eu.Adrienne si Louis am asistat la ceva supernatural și adaug în asta și aceste vise pe care le-am avut.Visele care m-au ținut trează până acum.Mi-a fost prea frică să merg la culcare și mi-a fost prea frica să fiu trează.Ești marcată,nu există nici o cale să scapi de mine.Uită Georgia,trebuie să uiți!

Mi-am dus privirea catre brațul meu și pata era încă acolo,acum violetă și umflată.În ce m-am băgat?Am fost speriată nu numai pentru mine,cât si pentru prietenii mei.Demonul ne vrea morți și am fost sigură că ar face doar asta,să ne omoare pe noi.Dar asta este o nebunie,cum ar putea?Nu este o persoană,o ființa vie.Dar apoi mi-am amintit cum forța creaturii m-a făcut să zbor prin cameră.Las-o baltă!

Am condus până în fața cladirii școlii și am început să plâng uitându-mă la ea.Am fost aici timp de 5 lungi și dureroși ani.Mulțumesc lui Dumnezeu,acesta a fost ultimul meu an.Am mers către prima mea oră,care a fost istoria,cea mai plictisitoare materie.Nu ar fi trebuit să vorbesc despre asta,este mai bine decât geografia.Ne-am așezat cu toții și apoi domnul Brown a inceput să declame despre sclavie pe care am făcut-o de peste 10 ori.Vocea lui joasă m-a condus pâna la capăt off.Am încercat sa-mi țin ochii deschiși,dar ei nu au vrut din cauza lipsei mele de somn.

Am fost intr-o clasa întunecată mai mult ca aceasta,unde scaunele au fost împraștiate în întreaga încăpere,hârtiile zburau și mulți studenți tremurau de frică,ascunzându-se departe de zgomote,urmele grele apropiinduse de cameră.O mână m-a tras la pământ.M-am întors pentru a vedea fața persoanei,era Niall.În ochii lui albaștri s-a văzut frică,îngrijorare și durere."Niall?Niall,ce se petrece?"am șoptit iar el și-a ținut un deget la buzele mele.Ușa se deschise larg și eu pur și simplu am înghețat.Mâna lui Niall tremura așa de mult.I-am luat mâna într-a mea.Am îndrăznit să mă uit la figura întunecată,care mergeam fără ținta în jurul camerei.Eu și Niall am fost ascunși în dulapul profesorului,dar,evident,altcineva nu a fost așa de bine ascuns."Te rog,nu mă omorî!"O fată a țipat,iar un chicotit profund s-a auzit în întreaga cameră.Chicotitul fiind al creaturii care a fost cu mine aseară.Pistolul s-a descărcat și am auzit o bubuitură mare a corpului fetei lovind podeaua.Am fost mai mult decât speriată,am fost terifiată.Am scâncit imediat ce pașii s-au oprit brusc.M-a auzit.Mi-am ținut respirația rugându-ma sa nu ne fi auzit."Oh Georgia,unde ești?"El a 'explodat' și tot corpul meu a început să tremure.Te rog Doamne,te rog.Nu vreau să mor.Niall s-a uitat la mine cu aceași expresie pe care o aveam și eu pe fața.Noi știam că există posibilitatea de a muri.Și-a înfășurat brațul în jurul taliei mele și ne-am îmbrățișat.Nu am vorbit cu adevărat cu Niall dar știu că joacă fotbal cu Louis.Este un băiat așa dulce și nu merită să moară în felul ăsta.Ușa s-a deschis larg,iar eu și Niall ne-am desprins din îmbrățișare."Te-am găsit."Și-a bătut joc înainte de a apuca de haine și a le trage departe de pielea mea."Ți-am spus Georgia,nu poți scăpa de mine!"Acesta a poziționat arma mare la capul meu,un rânjet apărându-i pe față."Nu,omară-ma pe mine!Omoară-ma pe mine,nu pe ea!"Niall protestă sărind din dulap direct în fața mea."Sunteți morți amândoi."A spus înainte de a apăsa pe trăgaci.

"Nuuuuu!"Am țipat trezindu-mă din tortura coșmarului meu.Ochii tuturor au fost fixați pe mine.Întregul meu corp tremura.Mi-am simțit lacrimile curgându-mi pe fața.Am fugit afară din clasă.Am nevoie de aer.Am auzit pe cineva alergând după mine.M-am uitat în spate,era Adrienne.

"Georgia ești bine?"a întrebat trăgându-mă într-o îmbrățișare.
"Gândul că-că l-a omorât."Am plâns pe umărul ei.
" Nu Georgia,n-a făcut-o,ai visat,este totul okey."Nu a fost doar un vis!Demonul mă torturează!De ce nimeni nu poate înțelege?M-am retras iar o încruntare a apărut pe fața mea.
"Adrienne fantoma,orice vrea e după mine!Ai văzut asta!Ai văzut noaptea trecută ce a spus."Am fost așa nervoasă."Încerc să nu-mi amintesc de noaptea trecută Georgia.A fost o noapte îngrozitoare dar trebuie să uităm."Am încercat.Am încercat să uit dar demonul nu m-a lăsat.El a fost în visele mele.M-am săturat de el,m-am săturat de tot.Școala poate să o i-a dracu pentru o zi,nu mai suport.Am nevoie să fiu în pat cu pizza,Netflix și reviste care să mă îndepărteze de monștrii.

------------------------------------------------------
Da știu,nu am mai postat de un car de ani,sper că mă puteți ierta.Școala asta....Okey,sper că va plăcut,sper să postez mai repede next❤.P.S. scuzați eventualele greșeli!

Disturbed II Română -PAUZĂ-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum