Struggle

267 40 4
                                    

Georgia's POV

Mâinile mele încă tremurau după ore de stat pe podea,lacrimi curgându-mi în mod repetat.Mă simt atât de rănită.Felul în care m-a atins,viața mea e în mâinile lui,ar fi putut să mă omoare și asta este ceea ce m-a speriat cel mai mult.Ce dacă aș fi murit?Singurul motiv pentru care,probabil,nu ma va ucide, este pentru că așteaptă.Vrea să mă vadă luptând.

De ce acest lucru mi se întâmplă mie?Eram doar curioasă.Poate puțin speriată,dar nu pentru viața mea,care urma să se piardă în curând.L-am subestimat.Doar pentru că el nu este în viață,asta nu înseamnă că nu este puternic,de fapt,el chiar și mort este mai puternic decât oricine viu.

Mi-am șters lacrimile de la ochi,și am respirat facil.Trebuie să fiu puternica.M-am ridicat de pe podea și m-am așezat pe pat,încercând să mă calmez,dar dintr-o data ușa se trânti.M-am ghemuit ca o minge,închizându-mi ochii."Fă-l să dispară,fă-l să dispară."am șoptit repede.Pașii se apropiau tot mai mult,dar am continuat să-mi țin ochii închiși,repetând acele cuvinte.Ceva,îmi spune ca acest lucru este diferit.Dintr-o dată ochii mi se simt așa de grei și mintea mea e așa neclară.Ceva din interiorul mă forțează să dorm,iar într-o fracțiune de secundă,am facut-o.

Eram într-o celula întunecată de închisoare.M-am ridicat simțind greață.Eram îmbrăcată într-o salopetă portocalie strălucitoare ca cea pe care am văzut-o la mai mulți oameni mai devreme.De ce eram aici?Um strigăt puternic s-a auzit în ecou dealungul coridorului.Am mers la ușa celulii mele,strigătul continuând sa se audă.Sună așa de familiar."Ce dracu!"Am auzit o vocea joasă țipând.Ce naiba se întâmplă?!O voce misterioasă ma făcut să cad din picioare pe podeaua rece a închisorii.Am auzit pașii rulând în jos pe coridor,iar luminile au fost aprinse.Ofițerii rulau în jos către incident,dar au fost atât de orbi,încât nu au văzut omul mergând chiar pe lângă ei.Trecu repede,dar imediat mi-am dat seama cine era.Același mop ondulat în capul său și același tricou alb pe care îl purta acum câteva ore.Totul a început să aibă sens și mă simt atât de prost că nu am realizat înainte.Am fost în aceași închisoare mai devreme pentru a-l vedea pe Louis.Țipătele erau așa familiare pentru că erau ale lui Louis.Demonul a omorât o altă ființă inocentă.Prietenul meu.Singurul prieten care îmi mai rămăsese s-a dus.

M-am trezit udă în propia sudoare.Ăsta a fost doar un vis?M-am simțit ca și cum cineva încerca să-mi spună ceva.Nu am visat asta la întâmplare,trebuie să existe un motiv anume.Un fior mi-a străbătut coloana când am simțind o respirație pe gâtul meu."E rău să ști."O voce necunoscută mi-a șoptit în ureche și m-am întors repede pentru a vedea că nimeni nu a fost acolo.Cine e rău?

Disturbed II Română -PAUZĂ-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum