🎋15

107 15 6
                                    

სახლში შევედი თუ არა მხედველობაში მაშინვე მისას ამაზრზენი სახე და დედამისის ყალბი და დამცინავი ღიმილი შემეჩეხა.

მე: აქ რა ჯანდაბა ხდება?!_კარის ზღურბლს გადავაბიჯე თუ არა შეცბუნებულმა მაშინვე ვიკითხე, სახლი მოვათვალიერე, მისას და დედამისის გარდა რამდენიმე პოლიციის თანამშრომელიც იყო.
მნ:ჩანიოლ რა ხდება?_ოდნავ შეშინებული ხმით იკითხა მინამ და ჩემს ზურგს უკან დადგა.

პლც: თქვენს სახელზე საჩივარი შემოვიდა, გვითხრეს რომ ქალბატონ მისაზე ფიზიკურად და სიტყვიერად ძალადობდით, ასევე ვეძებთ ქალბატონ მინას! მას იცნობთ?

მნ: მინა მე ვარ!_ჩუმდა წარმოთქვა და გვერდით გაიწია.

პლც: ქალბატონო მინა საჩივარი თქვენზეც არის შემოტანილი.

ლეა:უკაცრავად მაგრამ რეებს როშავთ?
ჯმ:ლეა გაჩუმდი ასე ნუ ესაუბრები!
მეი:იქნებ უკეთ აგვიხსნათ სიტუაცუა რომ, კარგად ვიცოდეთ რა დააშავა ამ ორმა.

მს:მე აგიხსნით ყველაფერს_ მსახიობურად დაიწყო საუბარი და არარსებული ცრემლების მშრალებას შეუდგა.

პლც:ქალბატონო მისა! დაწვრილებით გვიამბეთ ყველაფერი, გთხოვთ.

მს:ჩანიოლი ჩემი საქმრო იყო, მე ის ძალიან მიყვარდა მეგონა რომ მასაც ძალიან ვუყვარდი, თურმე ყველაფერი სიცრუე ყოფილა, ნიშნობის შემდეგ მასთან გადავედი საცხოვრებლად მაშინ აღმოვაჩინე როგორი საშინელი ადამიანიც ყოფილა, საშინლად მესაუბრებოდა, ჩემზე ძალადობდა შემდეგ კი ეს გოგო გამოჩნდა, ჩანიოლს მიეწება და ჩემზე აქეზებდა, ორივენი საშინლად მექცეოდნენ, ძალადობის კვალი დღემდე მეტყობა_ბოლო ხმაზე აზლუქუნდა და მაისურის სახელოები აიკაპიწა ლაქების გამოსაჩენად.

(ჯონგიუნი)ჯგ: ჩემი შვილი საშინლად განადგურებული იყო, თავს ცუდად გრძნობდა ხოლმე, ეს ყველაფერი კი ამ ორის დამსახურებაა, მათ გამო ჩემმა შვილმა დიდი ტკივილი გადაიტანა_ მისას ეხუტებოდა, აცრემლებული სახით იყურებოდა და ხელს ჩემსკენ და მინასკენ იშვერდა.

My girl/pcy. ( completed)Where stories live. Discover now