🎋8

122 14 12
                                    

Chanyeol pov.

ჩანიოლ სასწრაფოდ გაიღვიძე_ ნაცნობი ხმა ჩამესმის ყურში, რომელიც დაძახილზე მეტად უფრო ბრაზნარევ ყვირილს ჰგავდა.

თვალებს ზანტად ვახელ და ჩემს წინ მდგარ დაბურულ სილუეტს მივჩერებივარ.

მე: რა ხდება?!

-ამას მე უნდა ვკითხულობდე!

თვალები მოვიფშვნიტე და უკვე ნორმალური მხედველობით თვალი შევავლე ჩემს წინ მდგარ პერსონას რომელსაც წელზე დოინჯები შემოერტყა, გაბრაზებული მიმიკა ჰქონდა მიღებული და ფეხს დრო და დროს აბაკუნებდა. ეს მისა იყო.

მს:ჩანიოლ რა ხდება? საერთოდ ეს აქ რას აკეთებს?!
მე: საერთოდ რაზე საუბრობ?_ჩვაიბუტბუტე და გვერდით გავიხედე, თვალი მინას მოვკარი რომელიც საბანში მთლიანად იყო გადახვეული და მისას ყვირილის მიუხედავად მაინც ტკბილად ეძინა_თვალები დავქაჩე და მზერა ისევ მისასკენ გადავიტანე.

მე:ეს მინაა და სძინავს.
მს:მართლა? კიდევ კარგი რომ მითხარი! რას აკეთებს აქ ის? რატომაა შენს ოთახში?ან საერთოდ ერთმანეთის გვერდით ერთ საწოლში რას აკეთებთ?!_ კითხვას კითხვაზე სვამდა და თვალებიდან ნაპერწკლებს ჰყრიდა.
მე: გახდილები არ ვართ, ტანსაცმელები გვაცვია ესეიგი ისეთი არაფერი მომხდარა რამაც შენი გაბრაზება უნდა გამოიწვიოს_წყნარად ვუთხარი და თავით საწოლის საზურგეს მივეყრდენი, თვალები დავხუჭე და ამოვიხვნეშე.
მს:ჩანიოლს საერთოდ რა გინდა ვერ ვხვდები! გინდა ჩემთან ერთად ყოფნა?
მე: რატომაც არა?!
მს: არ ვიცი ამის აუცილებლობას ვერ ვხედავ!
მე: დილიდანვე რატომ ჩხუბობ ხოლმე, უბრალოდ მაცადე ძალიან მეძინება, ნორმალურად არც მძინებია.
მს: როგორც მივხვდი შენ სერიოზულად ვერ აღმიქვამ.
მე:ღმერთო რატომ ამდენი დრამა?! ხომ შეიძლება ერთი დღე ისე გავიღვიძო შენთან ერთად რომ უკმაყოფილო არ იყო?!_ თავი ბალიშში ჩავრგე და დავიწუწუნე.

მინას გავხედე, ისევ მშვიდად ეძინა, მისი გაღვიძება არ მინდოდა თუმცა ნაზად შევარხიე რომ გამეღვიძებია.
მანაც მალევე გაახილა თვალები და მოჭუტული თვალებთთ შემომხედა.

My girl/pcy. ( completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora