🎋16

108 13 5
                                    

მალევე ჩანიოლის ოთახის კარის ხმაც გაისმა, ძლიერად მიხურა. ოთახიდან ჩანიოლის ყვირილის და ნივთების მტვრევის ხმაც გაისმა.   მასზე ავნერვიულდი თუმცა ვამჯობინე თავი დამენებებია და აღარ  შემეწუხებია.

ჩემოდანს ხელი დავავლე და ნივთები სწრაფად ჩავალაგე.

მე:ხვალ ამ სახლიდან წავალ ჩანიოლ, იმედია  სიმართლეს მალე გაიგებ_მწარედ  ჩავილაპარაკე და ცრემლები უხეშად მოვიწმინე.

***
დილით  ადრე ავდექი, მინდოდა სახლი მანამ დამეტოვებია სანამ  ჩანიოლი გაიღვიძებდა. ჩემოდანს ხელი დავავლე და   დაბლა ჩუმად ჩავიპარე, ყველანაირად ვცდილობდი რომ  ზედმეტი  ხმაური არ გამომეწვია.
ის-ის იყო კარი უნდა გამეღო  რომ უკნიდან ჩანიოლის ხმა მომესმა.

ჩნ:ვფიქრობ ვალდებული ხარ დამშვიდობების ღირსად მაინც ჩამთვალო.
მე:ჯანდაბა რატომ ღვიძავს_მუჭები შევკარი და სახე დავმანჭე_მართალი ხარ.
ჩნ:ამ დილა ადრიან  რატომ მიიპარები?შეგეძლო გეთქვა!_ბრაზიანი მაგრამ მშვიდი ტონით მელაპარაკებოდა, სახეზეც ბრაზი ეტყობოდა.
მე:მაპატიე შენი გაღვიძება არ მინდოდა_უხერხულად ჩავილაპარაკე და თავი ჩავხარე.
ჩნ:ვფიქრობ აზრი არ აქვს  შენთან იმაზე საუბარს რომ უნდა დარჩე, ყველაფერს ვხვდები რატომაც მიდიხარ, ამიტომ უბრალოდ დავემშვიდობოთ ერთმანეთს და წადი.

ნეტავ წერილი არ უნახავს?  ჯანდაბა მისთვის პირდაპირ უნდა მეთქვა.

მე:ცუდად არ გამოგო,  დარწმუნებული ვარ სხვანაირად გაიგე ჩემი წასვლის ამბავი, არ მინდა ასე იყოს,  უბრალოდ  რაც აქ გადმოვედი უსიამოვნებები დაიწყო, თანაც  ვფიქრობ ზედმეტად შეგაწუხე, მადლობა ყველაფრისთვის_ნელა გავუღიმე  ჩანიოლს და მის პასუხს დაველოდე.
მე: აღარ ვაპირებ შენი  გადაწყვეტილების შეცვლას როგორც გინდა ისე მოიქეცი, ეს შენი ცხოვრებაა ოღონდ  გთხოვ, თავს გაუფრთხილდი შარს ნუ აიკიდებ.
მე:აუცილებლად.

My girl/pcy. ( completed)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora