მეი: ნუ წუწუნებ მისა, მარტო სხვა დროს გაისეირნებთ, ბოლოს და ბოლოს ხომ თქვენ დანიშნული წყვილი ხართ.
ლეა: აცადე იწუწუნოს მაინც ვერაფერს გახდება_ ლეამ მეის გადაუჩურჩულა და მისას გასაგონად გაიცინეს.მათ საქციელზე მეც გამეცინა.
მეი: მინა წამოდი წავიდეთ ტანსაცმელს აგირჩევთ და საღამოსთვის მოვემზადოთ.
მე: ახლავე მოვდივარ_ მათთან სირბილით მივედი და მეის კაველარი გამოვდე.ოთახში ავედით და კარი ჩავკეტეთ.
მეი: აბა ამ დღეების მანძილზე ჩანიოლს როგორ უძლებდი?!_ სიცილით მითხრა და ჩემოდანი გახსნა.
მე: რთული არ იყო თან ჯერ ორი დღეა რაც აქ ვარ მასთან ერთად.
ლეა: დამიჯერე ცუდი ბიჭი ნამდვილად არაა.
მე: ხო მაგას მეც მივხვდი, მაგრამ ცოტა უხეშია.
მე: ყველა ბიჭი ცოტათი უხეშია, მაგრამ გააჩნია ადამიანს, ვისთანაა და გააჩნია რა სიტუაციაა.
ლეა: აი მაგალითად, ადრე ჯონგუკიც ეგეთი იყო მაგრამ ახლაა..._ მეის საჯდომზე ხელი მთელი ძალით წამოარტყა_ ახლა ასე აღარაა.
მეი: ჰეი იდიოტო მეტკინაა_ სახედამანჭულმა წამოიყვირა და ლეას შეუბღვირა.გამეცინა.
ლეა: ქალბატობო მინა სასწრაფოდ ფეხზე ადექი და იბანავე, საღამოსთვის სამივენი კარგად უნდა გამოვიყურებოდეთ.
მე:საცვლები არ მაქვს.
ლეა: მეი გათხოვებს.
მეი: ყველა ჩემს საცვლებს რატო იცმევს?_თავი დამწუხრებით გააქნია.
ლეა: ჩემი რომელიც არ გამიმიყენებია ისეთია რომ ამას ახლა ამ სიტუაციაში ვერ გამოიყენებს.
მეი: აიიშ_გვერდულად ჩაიცინა_კარგი მინა გამომართვი წადი და იბანავე, სააბაზანო დაბლა სართულზეა, ოთახის ბოლოს.
მე:ხომ ვიცი... კარგი გოგონებო მადლობა, ახლავე დავბრუნდები_ სიხარულით ვუთხარი და ოთახიდან გავედი.***
Chanyeol POVმს:ჩანიოლ ის გოგო აქ რამდენ ხანს უნდა იყოს? ვერ ხვდები რომ ის ხელს შეგვიშლის? ბოლოს და ბოლოს ახალდანიშნული წყვილი ვართ, შენთან ერთად მარტო დარჩენა მინდა.
მე: ცოტახანს მოითმინე, ყველაფერს გავაკეთებ რომ ის გოგო აქედან მალე გავუშვა.
მს:ღმერთმა იცის ეგ მალე როდის დადგება ჩანიოლ?! შეხედე შენიც კი არ რცხვენია, სახლში მხოლოდ გასამშრალებლით დადის როცა სახლში შენც ხარ?
მე: მისა გეყოს ამაზე საუბარი, ისედაც დავიღალე, რაც გინდა ის ქენი მის გასაშვებად, შენ თუ უფრო ადვილად შეძლებ ამის გაკეთებას მაშინ შენთვის დამითმია_ გაბრაზებულმა ვუთხარი და დიდი ნაბიჯებით ოთახისკენ წავედი, მეორე სართულზე ავირბინე და გოგონების ოთახისკენ წვედი. კარი დაუკაკუნებლად გავაღე.
YOU ARE READING
My girl/pcy. ( completed)
Fanfictionროდესაც ჩანიოლის სახლში სრულიად უცხო ადამიანი იწყებს ცხოვრებას ყველაფერი სხვანაირდება, მისი ცხოვრება იცლება და თავდაყირა დგება, მაგრამ უცნობის დახმარებით მან იპოვა ის რეალური სიყვარული რომელთან ცხოვრებასაც სამუდამოდ გააგრძელებს