🎋19

115 11 0
                                    


CHANYEOL POV

საწოლში მინას გვერდით ვიწექი. სახეზე მთვარის შუქი ნაზად ელამუნებოდა მძინარეს. ბედნიერი ვიყავი. უზომოდ ბედნიერი თუმცა მიუხედავად ამისა ჯერ კიდევ ვერ დამეჯერებინა ეს ყველაფერი. მას ვუყურებდი და თითიეული წამის განმავლობაში სულ უფრო და უფრო მიყვარდებოდა. გული მიფანცქალებდა მისი ყურებისას.
მომინდა შევხებოდი მას, ჩავხუტებოდი, მთელი სხეულით შემეგრძნო მისი სითბო.
ხელით ლოყაზე მოვეფერე. შუბლზე ფრთხილად ვაკოცე და გულში ჩავიკარი. ჩემი გოგო საბოლოოდ ჩემთან იყო. მალევე ვიგრძენი როგორ შემომეხვა მისი ხელები და ფეხები სხეულზე ერთიანად. შემდეგ ტუჩები ნიკაპზე შემახო. ფრთხილად მაკოცა, ვიგრძენი როგორ ჩაეღიმა.

მნ:მეგონა რომ გეძინა_ნამძინარევი, ოდნავ ბოხი ხმით წარმოთქვა და უფრო მჭიდროდ მომეხვა სხეულზე.

მე:ჯერ კიდევ დიდ განცდებში ვარ. ვერ წარმოიდგენ როგორ მიხარია.

კიდევ ერთხელ ჩაეცინა თუმცა არაფერი არ უთქვამს.

ოდნავ წამოწია, მოლულული თვალებით შემომხედა და ღიმილით ჩემკენ დაიხარა.

ტუჩებზე მომეკრა.

მნ: მიყვარხარ დამბო.
მე:მეც ძალიან მიყვარხარ.

ახლა მე გავიწიე მისკენ. ხელები მთელს სხეულზე მოვხვიე და საწოლზე გადვაწვინე. მის ზემოდან მოვექეცი.
დიდი და თავისუფალი მაისური ეცვა, რომელიც ტანზე არეულად ჰქონდა დამდგარი. ლავიწები და თეთრი გულმკერდი მოუჩანდა.
სხეული და მინას ვნებიანი გამომეტყველებაც მთხოვდა უფრო მეტად შევხებოდი მას.
ხელებით მის ფეხებს შევეხე, ზემოთ დავუყევი და მუცელზე შევეხე. მუცელი ოდნავ შეეზნიქა, კანზე ტაომ დააყარა და ღმრად ჩაისუნქა. თავი უკან გადააგდო.
ყელზე ვაკოცე, ვიცოდი ეს მას ძალიან მოსწონდა. ყელიდან ნელ-ნელა დაბლა გადავინაცვლე.
მის მაისურს ხელი ჩავავლე და წამებში გავხადე. მისი თეთრი, ქათქათა სხეული ჩემს წინ ლამაზი სანახაობასავით იყო გადაშლილი. წამოიწია, ხელები კისერზე მომხვია და შიშველი სხეულით ასევე შიშველ სხულზე მომეკრო. იმაზე ძლიერ ვიდრე ველოდი. ვგრძნობდი მისი სხეულის მხურვალებას , ღრმა სუნთქვას. აჩქარებულ გულისცემას. ერთმანეთს ვკოცნიდით, ღმრად და ვნებიანად. მის სხეულზე ხელებს დავატარებდი. როდესაც სუსტ წერტილს ხელებით შევეხე, ოდნავ შეხტა და საჯდომი უკან გაწია. ტუჩებიდან კვნესა დაცდა. ცალი ხელი წელზე მოვხვიე და კალთაში ჩავისვი. კვლავ ჩაეღიმა ... ბოქსერს ხელი ჩაავლო.
ბოქსერი სულ უფრო და უფრო დაბლა დაქაჩა, სანამ მიზანს არ მიაღწია და სულ არ გამაძრო.
ჩემს კალთაზე იყო მოთავსებული. მისი სხეული სწრაფად თუმცა სასიამოვნოს ირხეოდა.  ბაგეებიდან ტკბილი ხმები სცვიოდა. ღრმად სუნთქავდა და მთელ სხეულზე მებღაუჭებოდა
სიამოვნებით გაბრუებულს თვალები დახუჭული მქონდა თუმცა მის სახეს ასეც ვხედავდი. ჩემს კალთაზე მთელი ძალით ხტუნავდა, მკერდი ამის გამო ზემოთ-ქვემოთ სწრაფად უმოძრავებდა. სხეულზე ოფლი ასხამდა. უფრო ღმრად სუნთქავდა. ეტყობოდა რომ დაიღალა. ახლა ჩემი ჯერი იყო.
საწოლზე გადავაწვინე და კვლავ მის ზემოდან მოვექეცი. ხელები ძლიერად ჩავჭდე და მის ტუჩებს მივეკარი. ფეხები წელზე შემომხვია მე კი ბიძგებს ნელ ნელა, სულ უფრო მეტად ავუსწრაფე. საბოლოო სიამივნებამდე სულ ცოტაღა იყო დარჩენილი რაზეც მინას რეაქცია მეტყველებდა.

My girl/pcy. ( completed)Where stories live. Discover now