🎋2

154 16 9
                                    

უკვე დროა, ოთახში ავედი და  მომზადება დავიწყე, წყალი გადავივლე  და  დაბლა ჩავედი.

მე: მეც მოვედი.
ჯმ: კარგია რომ მოხვედი მაგრამ მინას  რას უშვები?_ მითხრა და თვალებით იქვე მჯდომ გოგონაზე მიმითითა.
ჯკ:მისას გული არ ეტკინოს  მის დანახვაზე_ თვალებით დაატრიალა  და გვერდით გაიხედა.
მე: მესმის ბიჭებო რომ მისა არ მოგწონთ მაგრამ  მე მიყვარს  და ამას ვერ შეცვლით.

ჯკ: არსად დაგეკარგოს ეგ შენი სიყვარული.

კარზე ზარი გაისმა  და მეც მის გასაღებად წავედი.

მე:ბიჭებო მინა ოთახში აიყვანეთ  და დამალეთ.

ჯმ: კარგი წამოდი მინა.

ხელი ჩაავლო და ოთახში აიყვანა.

კარი გავაღე  და მისას და მის  მშობლებს  შევეგებე.

მე: აჰ გამარჯობათ, მობრძანდით_  სახლში შემოვიპატიჟე და  მისაღებისკენ  გავუძეხი, მისას ხელი ჩავკიდე და  ისე განვაგრძე სიარული.

Mina pov.

ჯიმინმა ხელი ჩამავლო და  ოთახში ამიყვანა.

მე: სად მივდივართ?
ჯმ: ჩანიოლის ოთახში მივდივართ, ცოტა ხანს იქ უნდა იყო.
მე: რატომ?
ჯმ: უბრალოდ ასეა საჭირო.
მე: კარგი.

ოთახში ავედით ჯიმინმა იქ დამიტოვა თვითონ კი დაბლა  დაბრუნდა. ოთახში  მარტო დავრჩი,  საწოლზე დავწექი და  კედელს მივაშტერდი_ რა ვაკეთო ამ დროში?_გავიფიქრე და ფეხზე წამოვდექი ოთახის დათვალიერება დავიწყე,  თაროს  ხელი გადავუსვი რომელზეც უამრავი ლამაზი ნივთი იდო, მათ ვათვალიერებდი და  თან ხელს ვუსვავდი  როდესაც რაღაც გადმოვარდა  და ნამსხვრევებად იქცა.  ნამსხვრევები  ავკრიფე  და ისევ თაროზე დავაბრუნე.  მგონი უკვე დროა, კარგი გავაღე და დაბლა ჩავედი,  სტუმრები უკვე მიდიოდნენ და ერთმანეთს ემშვიდობებოდნენ.

მე:ჩანიიი?!

კიბიდანვე დავუძახე და დაბლა ჩავირბინე, გვერდით ამოვუდექი. ჩანიოლმა თვალებგაფართოებულმა გადმომხედა ისევე როგორც დანარჩენებმა.  ვიღაც უცნობი ქალი ნელა შემოტრიალდა და ოდნავ მოგვიახლოვდა,  მას კი  ქერა თმიანი გოგო გამოყვა.

My girl/pcy. ( completed)Where stories live. Discover now