Μαμά... όλα καλά θα πάνε θα δεις..
Αυτά ήταν τα λογια μας στη μάνα μας λίγο πριν χάσει τις αισθήσεις της.Τα έχω χαμένα, η όλη κατάσταση έχει φτάσει σε σημείο που δεν μπορω να την αντιμετωπίσω.. Ίσως δεν είμαι έτοιμη, όμως για την ώρα αυτό που προεχει είναι η υγεία της μαμάς μου και να μην μάθει ο πατέρας μου ότι γνωρίζω για εκείνον.
Η μαμά συνήλθε και ο πατέρας μου σαστισμένος και ανήσυχος περίμενε μια αντίδραση της. Φαινοταν ότι δεν ήξερε πως έπρεπε να το χειριστεί Αφού έτρεμε ολόκληρος. Όσο άσχημα και άδικα να την φέρεται την αγαπαει και δεν θα ήθελε τουλάχιστον εσκεμμένα να την βλάψει.. κι όμως της έκανε, όπως σε όλους μας με αυτά που κρύβει.
" Ξενοφώντα πες μου την αλήθεια, υπάρχει αλλη;' ρώτησε η μαμά με μια φωνή που σχεδόν ακουγοταν.
'Μαρίνα μου .. δεν ξέρω τι να πω .. δεν το ήθελα. ' της ειπε ο ο πατέρας μου όλο αμηχανία ουτε να την κοιτάξει δεν μπορούσε.
'Αν δεν το ηθελες δεν θα το έκανες, πολύ απλά.. Εγώ όμως επειδή σε αγαπώ και σε σέβομαι μετά από μια δεύτερη απάτη με την ίδια κιολας γυναίκα, πρέπει να σε αφήσω Ξενοφώντα ,γιατί αγαπώ και τον εαυτό μου και δεν θα το επιτρέψω άλλο αυτό. '
Τι εννοείς δεύτερη φορά την απατά; με την Ηλιάνα; θα τρελαθώ δεν γίνεται και πέρα από τις σχέσεις τους απειλούν την ζωή του Άγγελου. Πρέπει να βρω τρόπο να το σταματήσω και μόνο αν δεν γνωρίζει ότι ξέρω μπορώ να συνεχίσω.
' Συγγνώμη μαρίνα μου , σε παρακαλώ συγχώρεσε με όμως, θα γίνει αυτό που θες για το καλό όλων ' είπε ο Ξενοφώντας και σηκώθηκε να φύγει αλλά εκείνη τη σο
Στιγμή μου έκανε νόημα να πλησιάζω." συγγνώμη παιδί μου που το είδες αυτό, ειλικρινά δεν ήθελα να γίνει έτσι
' τι εννοείς δεν ήθελες να γίνει έτσι μπαμπα; Κατέστρεψες την οικογένεια μας , εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να σε συγχωρέσω για αυτό που έκανες στη μάνα μας ' έκανα να φύγω αλλά μου κράτησε το χέρι και μου ψιθύρισε
' αν βγει ο Άγγελος από τη φυλακή υπάρχει τρόπος να με συγχωρέσεις;..'
'Οριστε;..'' γνωρίζεις τον νεαρό και ειλικρινά δεν ξέρω από που και πως αλλά μείνε μακριά του Βίκυ, δεν είναι για σένα '
'Πώς ξέρεις εσύ για τον Αγγελο και πως εσύ μπορείς να τον βγάλεις από τη φυλακή; ..'
'Είναι μια συζήτηση που πρεπει να γίνει μια άλλη στιγμή, εσύ απλά άκουσε το μπαμπά και μείνε μακριά του.'
Και τότε ο Ξενοφώντας άνοιξε την πόρτα και έφυγε ,χωρίς να δώσει απάντηση σε καμία από τις ερωτήσεις μου . Πώς όμως ξέρει τόσα για μένα; πρέπει να μάθω τι σχέση έχει με τον Αγγελο.
YOU ARE READING
Νόμος και αναρχία
AdventureΜια κοπέλα 17 χρόνων η Βίκυ , βρίσκεται στην καθημερινή ρουτίνα της μέχρι που θα γνωρίσει τον Άγγελο έναν νέο εικοσάχρονο αναρχικό σε μια πορεία. Δυο διαφορετικοί κόσμοι συγκρούονται. Από την άλλη ο Χρήστος ένας πανέμορφος αστυνομικος που κυνηγα...