"Βίκυ τι κάνεις εδώ;"μου είπε σαστισμένος ο άγγελος και με κοίταζε έντονα.
"Ήρθα να σε δω . Ήρθε ένας φίλος σου και μου είπε πως είσαι εδώ.." του είπα και κοίταξα αμήχανα κάτω .
"Δεν πρέπει να είσαι εδώ Βίκυ, δεν χρειάζεται. " μου είπε ο άγγελος αλλά ο τρόπος που με κοίταζε ήταν σαν να μου έλεγε πως ήταν ότι καλύτερο μπορούσα να κάνω.
Εκείνη τη στιγμή εγώ χωρίς να το σκεφτώ άγγιξα το χέρι του με το δικό μου. Ήταν τόσο ευχάριστο μα και τόσο περίεργο την ίδια στιγμή που απλά έμεινα να τον κοιτάζω στα ανοιχτά κάστανα μάτια του και τα υπέροχα ατημελητα μαλλιά του. Ήταν υπέροχος.
" λοιπόν , Βίκυ δεν καταλαβαίνω το λόγο που ήρθες εδώ, δεν σου είμαι κάτι .. Και δεν μου είσαι κάτι. Οπότε καλύτερο θα ήταν να φύγεις και να μην ξανάρθεις ".είπε εκείνος με ένα απλανές βλέμμα, σαν να προσπαθούσε να πει ψέματα στο ίδιο του τον εαυτό.
"Τι έπαθες τώρα; εσύ είσαι αυτός που έστειλε το φίλο του να μου πει για τη κατάσταση σου και τώρα μου λες να φύγω και να μην γυρίσω ξανά; "
Άρχισα να του φωνάζω μέσα στο επισκεπτήριο χώρο και εκείνος το μόνο που έκανε ήταν να συνεχίζει να με κοιτάζει στα μάτια.Έτσι συνέχισα το μονόλογο μου ." Αφού λοιπόν είναι έτσι τότε καλύτερα να πηγαίνω, άλλωστε δεν υπάρχει κάτι που να μας ενώνει, έτσι και αλλιώς το φίλι που μου έδωσες εκείνο το βράδυ είναι κάτι συνηθισμένο για εσένα.. ποιος ξέρει με πόσες φιλιέσαι για να περάσει η ώρα σου ή και με πόσες πηδιεσαι. Αντίο αγγελε ." Του είπα έντονα και ένιωσα μέσα μου ότι ήταν λίγο σκληρά αυτά που του είπα αλλα δεν έκανα τίποτα παραπάνω από το να σηκωθώ και να τον αφήσω μόνο του στο χώρο.
POV Άγγελου
Τι έγινε μόλις τώρα;
Τι μαλάκια έκανα και μίλησε έτσι. Ω ρε πουστη μου δεν ήθελα να γίνει αυτό μεταξύ μας. Αλλά τι λέω ο μαλακας , αστην να φύγει μια εγωίστρια είναι που δεν ξέρει τι της γίνεται. Εγώ φταίω που μπήκα στη φυλακή για να τη σωσω.POV Βίκυς
Βγήκα έξω από τις φυλακές και πήγα σε ένα παγκάκι, έκατσα και ξέσπασα σε κλάματα. Για πιο λόγο να του φερθω έτσι ειλικρινά. Μα και αυτό να με διώξει και να μου πει ότι δεν είναι κάτι για εκείνον; και που ξέρει ότι δεν είναι κάτι για εμένα, το φίλο αυτό σημαίνει τόσα για εμένα και απλά μου φέρθηκε σκαρτα . Σηκώθηκα και ξεκίνησα για το σπίτι της Ηλέκτρας, ήθελα σε κάποιον να μιλήσω.
YOU ARE READING
Νόμος και αναρχία
AdventureΜια κοπέλα 17 χρόνων η Βίκυ , βρίσκεται στην καθημερινή ρουτίνα της μέχρι που θα γνωρίσει τον Άγγελο έναν νέο εικοσάχρονο αναρχικό σε μια πορεία. Δυο διαφορετικοί κόσμοι συγκρούονται. Από την άλλη ο Χρήστος ένας πανέμορφος αστυνομικος που κυνηγα...