11

162 9 5
                                    

Ένας μήνας μετά....

POV βικης

Ένας μήνα έχει περάσει και δεν έχω νέα του. Ένα φιλί.. Και αυτό ήταν.
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να έκανε κάτι τέτοιο. Γιατί να με φίλησε αφού δεν έδειχνε να νιώθει κάτι για μένα.
Απλά ίσως να ήθελε να παίξει Ή ίσως να ήταν μια στιγμή αδυναμίας.
Το θέμα είναι πως πλέον ο Άγγελος δεν υπάρχει στη ζωή μου γιατί δεν με θέλει στη δικη του.
Με τον Χρήστο έχουμε έρθει αρκετά κοντά  από τη μέρα που βγήκαμε . Αρκετές φορές έρχεται με το περιπολικό να έρθει να με πάρει από το σχολείο,  μάλλον κάποιο φετίχ δεν ξέρω.  Το σημαντικό είναι ότι μ'αρέσει.

Ναι αλλά σ'αρέσει και όταν σε φίλησε ο άγγελος το βράδυ εκείνο.

Ωχχ αμάν αυτή η φωνούλα πια και να μου άρεσε τι θα γίνει.. εξαφανίστηκε ένας μαλακας και μισός είναι.

Οι μέρες πέρασαν και εγώ βγήκα αρκετές φορές με τον Χρήστο και περνάμε αρκετά καλά.
Ένα βράδυ που γύρισα από βόλτα άκουσα κάποιον να με φωνάζει. Ένα ψηλό αγόρι γύρω στο 1.90 μελαχρινό να έρχεται προς τα εμένα.

"Πώς ξερεις το όνομα μου ;"
" Είμαι φίλος του Άγγελου και ήρθα να σου μιλήσω για εκείνον. Με λενε Χαρίλαο "

"Ειλικρινά δεν με αφορά.  Δεν έχω κάτι μαζί του οπότε δεν με ενδιαφέρει  κιολας. "

" Ο άγγελος είναι στην φυλακή για αυτό δεν έχει επικοινωνήσει μαζί σου. "

" ΤΙ;; για ποιο λόγο   ;"

" είναι μεγάλη ιστορία Βίκυ και πολύ μπλεγμένη. "

"Δηλαδή;"

" Ο άγγελος είναι θύμα απάτης Βίκυ,  ισχυρίζονται κάποιοι ότι δολοφόνησε έναν τύπο. "

Και εκείνη τη στιμγη πάει να φύγει.

" Ε Χαρίλαε θέλω να μάθω περισσότερα.  Μη φεύγεις "

" Δεν γίνεται Βίκυ αν μάθεις περισσότερα κινδυνεύεις "

Και τότε εξαφανίστηκε μέσα στο σκοτάδι.




Νόμος και αναρχία Where stories live. Discover now