Φτάνω σπίτι και ξεκλειδώνω τη πόρτα. Μπαίνω και βλέπω τους δικούς μου να κάθονται στο σαλόνι και να βλέπουν star wars.
Ναι είμαστε οικογενειακώς φανατισμένοι με αυτή τη ταινία." ήρθες κορίτσι μου ;; μου λέει η μάνα μου . Όχι αυτό είναι το ολογραμμα μου ήθελα να της πω, αλλά τελικά απαντώ ένα απλό
"Ναι μόλις, τι κάνετε εσείς; "" να εδώ αγάπη μου βλέπουμε ταινιούλα " μου κάνει ο πατέρας μου και ένα χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπο του .
Γενικά ο πατέρας μου δουλεύει σε μια εταιρία ως σύμβουλος και γενικά λείπει πολλές ώρες από το σπίτι και δεν τον βλέπω συχνά.
Οπότε βρίσκω την ευκαιρία και κάθομαι δίπλα του παίρνοντας ένα κομμάτι πίτσα που έχει απομείνει στο τραπέζι." έχει και άλλη πίτσα αγάπη μου στη κουζίνα αν πεινάς " μου κάνει η μάνα μου και εγώ πάω τρέχοντας στη κουζίνα ενώ θυμήθηκα ότι δεν έχω φάει τίποτα από το μεσημέρι και Ναι είναι πολύ για μένα .
Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να ξεχάσω όλο αυτό που συνέβη σήμερα και εκείνη τη στιγμή έρχεται στο μυαλό μου ο αδερφός μου .
"Μαμά ο Βίκτωρ είναι εδω;"
" Όχι δεν έχει γυρίσει ακόμα και η αλήθεια είναι πως λείπει από το πρωί. Κάτσε να τον πάρω ένα τηλέφωνο. "
Εγώ εντωμεταξύ έχω αρχίσει να αγχώνομαι τώρα για το αν του συνέβη τίποτα στη πορεία Αφού δεν τον είδα καθόλου εκεί. Μήπως είναι λάθος που τους το θύμησα για το Βίκτωρ ;;
Εκείνη τη στιγμή που παίρνει η μάνα μου τηλέφωνο τον αδελφό μου ανοίγει η πόρτα." αγόρι μου ήρθες, να μόλις έλεγα να σε παρω τηλέφωνο να δω που είσαι λείπεις όλη μέρα και δεν είχα νέα σου " κάνει η μαμα κάπως αγχωμένη .
"Ναι μαμά μην ξεχνάς ότι πλέον είμαι ενήλικας και μπορώ να λείπω από το σπίτι έτσι δεν είναι ;"
" Ναι ρε Βίκτωρα αλλά δεν λέω απλώς ανσυχησα κακό είναι;"
" Όχι.. Επ Βίκυ τι κάνεις εσύ;"
Απλώς πάγωσα. Δεν συνηθίζει να μου κάνει τόσο τυπικές ερωτήσεις. Μήπως θύμωσε αν τα λόγια μου ; η να με είδε και εμένα κάτω στη πορεία ;." όπως τα ξέρεις, δεν υπάρχει τίποτα νεότερο. " του λέω και καληνυχτίζω τους πάντες και ανεβαίνω βιαστικά στο δωμάτιο μου μιας και η κατάσταση άρχισε να είναι άβολη .
Κλείνω την πόρτα και σωριαζομαι σου κρεβάτι μου . Ήταν μια αρκετά κουραστικη μέρα και αλλόκοτη ταυτόχρονα. Εκείνη τη στιγμή χτυπάει το κινητό μου . Άγνωστο τηλέφωνο Και το σηκώνω κάτι που γενικά δεν κάνω ποτέ .
" ναι;" ρωτάω περίεργη .
" εμ καλησπέρα είμαι ο αστυνομικός που μίλησες σήμερα στη πορεία και ήθελα απλώς να σε πάρω για να μάθω ότι είσαι καλά."
" αα ναιι είμαι μια χαρά Ευχαριστώ πολύ που με σκεφτήκατε , το όνομα σας ;;"
" Χρήστος.... το δικό σου ;"
" Βίκυ.. χάρηκα κι πάλι που μιλήσαμε και σας ευχαριστώ και πάλι."
" τίποτα και απλώς κανε νου μια χάρη. "
"Τι;"
" μίλα μου στον ενικό δεν είναι δα κι τόσο μεγαλύτερος σου. "
" χμμ οκ τότε καλό σας βράδυ . Εννοώ καλό σου βράδυ Χρήστο. "
" καλό βράδυ μικρή να προσέχεις"
Οκ... Αυτό δεν το περίμενα . Η αληεθια είναι ότι τίποτα από ότι έγινε σήμερα δεν τι περίμενα. Το μόνο που λείπει τώρα είναι να με πάρει και αυτός ο Άγγελος και να δέσει το πράγμα.
Το κινητό ξαναχτύπησε. Και ναι είναι ο Άγγελος και έχω μείνει και δεν ξέρω τι θα κάνω και πρέπει να ηρεμήσω. Μα καλά γιατί να ηρεμήσω μια χαρά ήρεμη είναι ένας ηλίθιος είναι που απλά θέλει να βγούμε για να μου δείξει λέει το καλό του εαυτό και μπούρδες.
" ορίστε;"
" εμ... Γεια ο Άγγελος είμαι. "
" Α.... Γεια σου τι κάνεις;"
" να μωρέ εδώ.. σε σκέφτομαι. "
" μπαα ; και γιατί εμένα παρακαλώ; "
" Γιατί όντως σου φέρθηκα σκαρτα σήμερα και θέλω να επανορθώσω. "
" Ναι αυτό μου το είπες και πριν ξέρεις. "
" Ναι το ξέρω ότι σου το είπα απλώς και μόνο ήθελα να σιγουρευτώ ότι το άκουσες γιατί ήσουν πολύ νευριασμένη και ίσως δεν άκουγες ότι σου έλεγα.. αχχ τεσπα άντε γεια ."
" καληνύχτα..."
Εντάξει η κατάσταση έχει πάει σε άλλο επίπεδο. Και τώρα εγώ είμαι αυτή που πρέπει να πάρει τηλέφωνο την Ηλέκτρα να της πει όσα έγιναν σήμερα.
YOU ARE READING
Νόμος και αναρχία
AdventureΜια κοπέλα 17 χρόνων η Βίκυ , βρίσκεται στην καθημερινή ρουτίνα της μέχρι που θα γνωρίσει τον Άγγελο έναν νέο εικοσάχρονο αναρχικό σε μια πορεία. Δυο διαφορετικοί κόσμοι συγκρούονται. Από την άλλη ο Χρήστος ένας πανέμορφος αστυνομικος που κυνηγα...