Την στιγμή εκείνη που έφυγε ο Χαρίλαος, νομίζω έτσι τον λένε δηλαδή, μπήκα κατευθείαν στο σπίτι και ανέβηκα στο δωμάτιο του αδερφού μου .
Ήθελα τόσο να μάθω για το τι συνέβη με τον άγγελο και ίσως ο Βίκτωρας να ήξερε κάτι.Κι αν όμως δεν γνωρίζει κατιψπως θα τα μπαλωσω μετά; τι θα του πω ότι να πήγα σε μια πορεία και γνωρίστηκα με ένα αναρχικό που πέταγε μολότοφ και αυτό ήρθε και με φίλησε πριν ένα μήνα κάτω από το σπίτι μου; οχιι δεν γίνεται αυτό..
Αλλά και γιατί να μην γίνει δηλαδή , αυτός είναι που είναι μέλος σε μια συμμορία εγώ έχω το πάνω χέρι.Χτυπάω αποφασιστικά λοιπόν την πόρτα του Βίκτωρα και μου λέει να περάσω .
Β "επ τι γίνεται μικρή;"
Βίκυ " να ήθελα να μιλήσουμε για την συμμορία στην οποία βρίσκεσαι. "Β " μίλα πιο σιγά μωρέ θες να μας ακούσουν;;"
Σηκώθηκε εκείνη τη στιγμή και άνοιξε την πόρτα του δωματίου του για να δει αν ήταν κάποιος κοντά." καλά δεν πρόκειται να μας ακούσει κανείς δεν φώναξα κιολας. "
" ωραία λέγε τι θες ." Με ρωτάει κάπως νευρικά .
"Λοιπόν θα σου τα πω ως έχει και θέλω να μάθω αν ξέρει κάτι για αυτό. "
"Να φοβάμαι;"
" Όχι δεν χρειάζεται, δηλαδή έτσι πιστεύω.. Μια μέρα πηγαμε με τα παιδιά σε μια μαθητική πορεία στο κέντρο για κάτι αποφάσεις που είχαν παρθεί θυμάσαι; μου είχες πει μάλιστα πως θα πήγαινες και εσύ. "
" Ναι το θυμάμαι συνέχισε. "
" Ε έτσι όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα εγώ γνώρισα ένα παιδί, ο Θεός να το κάνει παιδί ολόκληρο γομαρι , που ήταν αναρχικος. Τον λενε αγγελο."
" Όπα, δεν γνωρίζω κανένα άγγελο. " μου έκανε ο αδερφός μου και τότε άρχισα να αγχώνομαι. Γαμωτο αν δεν τον ξέρει δεν μπορεί να κάνει κάτι.
" Α τότε άστο δεν έχει σημασία. "
" Όχι βρε πες μου ίσως ψάξω και μάθω. Αλλά γιατί σε νοιάζει Βικουλα μου , σου γυάλισε το μάτι ο αναρχικος που τόσο εκραζες ;;;" άρχισε να με κοροϊδεύεις ο ξύπνιος αδερφός μου και με έπιασε εκνευρισμός.
" να μη σε νοιάζει Βίκτωρα απλώς ήθελα να μάθω για εκείνον γιατί από ότι ξέρω έχει μπλέξει και μάλλον δεν ευθύνεται κιολας. "
"Σου έχει πει από ποια συμμορία είναι ; ίσως να τον βρω έχω γνωστούς. "
" Ε από όσο θυμάμαι δεν μου είχε πει από που είναι ."
YOU ARE READING
Νόμος και αναρχία
AdventureΜια κοπέλα 17 χρόνων η Βίκυ , βρίσκεται στην καθημερινή ρουτίνα της μέχρι που θα γνωρίσει τον Άγγελο έναν νέο εικοσάχρονο αναρχικό σε μια πορεία. Δυο διαφορετικοί κόσμοι συγκρούονται. Από την άλλη ο Χρήστος ένας πανέμορφος αστυνομικος που κυνηγα...