5

303 13 2
                                    


Δεν ξέρω τι με τράβηξε να πάω πίσω στη πορεία. Ίσως να βρω το αδερφό μου ή το Χάρρυ.
Ίσως να δω τις εξελίξεις ή αν τραυματίστηκε κάνεις.
Όμως όταν είδα πάλι αυτά τα μελί μάτια, το κρυμμένο αυτό πρόσωπο του άνδρα που φορούσε την κουκούλα και πάλευε με τους αστυνομικούς , απλά σαστισα και έμεινα να τον κοιτάζω .
Ψηλός και γεροδεμένος φαίνεται ντυμένος με μια απλή φόρμα .

"Ε εσύ εκεί πέρα τι κάθεσαι;"

Γυρίζω ξαφνιασμενη και παρατηρώ έναν αστυνομικό να κατεβαίνει από τη μηχανή του .

" Ε να.. Απλώς είμαι λίγο αγχωμένη για τι θα συμβεί εδώ πέρα " του απάντησα λίγο αμήχανα.

" Είσαι μόνη σου,; θέλεις κάποια βοήθεια;" με ρωτάει καθώς με πλησιάζει .

" Ε όχι σας ευχαριστώ.  Και να είμαι με την παρέα μου εδώ .  "

" Ε τότε τι κάθεσαι εδώ βλέπεις δεν είναι χώρος για κοπέλες σαν και εσένα. Δεν βλέπεις αυτοί οι αλήτες πάλι επεισόδια θέλουν. "

"Ναι δίκιο έχετε..." κάτι όμως μέσα μου έλεγε το αντίθετο. Εκεί που άρχισα να οπισθοχωρω με κράτησε .

"Να .... αν είναι και δεν σε πειράζει   μπορείς να μου δώσεις το τηλέφωνο σου να σε πάρω μετά να σιγουρευτώ ότι εσύ και η παρέα σου είστε καλά."

" εμμ... οκ " του δίνω τον αριθμό μου και φεύγω. Ωραίος αστυνομικός δεν λέω αλλά δεν είναι ώρα για αυτά. 

Εκεί που πάω να φύγω στρίβω σε ένα στενάκι που δεν έχω ξαναδεί με την ελπίδα ότι θα βρω τα παιδιά . Κι όμως εκεί που τρέχω βλέπω μπροστά μου μια παρέα αγοριών με τ πρόσωπα τους καλυμμένα.
Αρχίζω να φοβάμαι και να μην ξέρω πως να αντιδράσω .
Έρχονται προς εμένα .

" θέλετε κατι;" ρωτάω ενώ φαίνεται από τον τρόπο που το είπα η τρομάρα που έχω πάρει . Και τότε μέσα από τη  παρέα αυτή προβάλλει το αγόρι αυτό με τα χαρακτηριστικά μελί μάτια από τη  πορεία .

" μην φοβάσαι δεν πρόκειται να σου συμβεί κάτι, στο εγγυώμαι. " μου απαντάει και έρχεται πιο κοντά. Με πλησίαζει  και επιτέλους βγάζει την κουκούλα.

Τόσο όμορφος. Τον παρατηρώ καθώς και το χαμόγελο που σχηματίζεται στα χείλια του.

" εμ έχω κατι;" με ρωτάει κάπως ενοχλημένος.

"Όχι όχι απλώς εγώ.. "

" Καλά δεν με νοιάζει κιολας , καιρός να την κάνεις από εδώ άμα δεν θες Να έχεις μπλεξίματα. "

Νόμος και αναρχία Where stories live. Discover now