-YILLAR ÖNCE-

142 4 0
                                    

Genç kadın şöminenin karşısında oturmuş kızı ve oğluyla oynuyordu. Ne çok seviyordu onları. Hayatın ona verdiği iki armağandı onlar. Sevdiği adamla kendinden birer parçalardı. Tam o anda telefon sesiyle irkildi ve arayan kişinin onun hayatını mahvedeceğinden habersiz telefonu açtı. Telefondaki ses emreder bir şekilde " hemen dışarı çık " dedi ve o çok iyi biliyordu ki eğer çıkmazsa o içeri gelirdi. Çocuklarının o adamı görmesini istemediği için tek şansının çıkmak olduğunu anladı. Montunu alıp dışarı çıkacakken uyuyan kızına ve oğluna baktı.

Hayatını mahveden adamın yüzünü tekrar görmek hayatta isteyeceği son şeydi.

" ne istiyorsun benden ? " dedi kadın
" ben sadece seni sevdim ama sen naptın benim sevgimi hiçe sayıp gittin o adamla evlendin. Benim senin hayatını mahvettiğimi söylüyorsun ama asıl mahvolan hayat benimki. Bana ne yaptığına bir bak senin yüzünden ne haldeyim? Ama seni hala seviyorum. Hala bi şansımız var. " dedi karşısındaki adam.
" ne saçmalıyosun sen bunlar geçmişte kaldı. Ben artık hiç olmadığım kadar mutluyum. Hem seninde bi karın ve bir oğlun var git onlarla bir hayata başla. Unut artık beni. Ben Koray'ı seviyorum. "
Genç adamın yüzündeki şaşkınlığı takip edip eve doğru baktığında kalbine saplanan acıyla öleceğini sandı. evinin alevler içinde yandığını gördü. Yavrularının içinde olduğu evi...

GİRDAP'IN SONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin