Partea I

114 5 3
                                    

Ma numesc Elizabeth Masen (prietenii imi spun Liz sau Lizzy) si am 16 ani.

Sunt o fata oarecare, modesta, ambitioasa, inteligenta si chiar "englezoaica" dupa cum imi spuneau colegii din Romania..

Nu sunt prea populara dar sunt mandra de prietenii care intotdeauna mi-au ramas alaturi si prietena mea cea mai buna (Deni) la care ii zic Amerique.

Locuiesc in London, England.

Locuiesc impreuna cu Amerique, intr-un apartament destul de mare (sunt putin mai "instarita" de cat credeti). Nu suntem acel gen de persoana care dau petreceri nebune, si nici nu suntem destrabalate. Doar ca suntem atat de bune prietene incat ajunsesem sa nu mai putem sta separate (chiar daca ea locuia in vecini).

Asta a fost cadoul meu la 16 ani. (PS: Amerique e bruneta din poza, iar eu sunt cea blonda)

Ma pregateam sa plec la cursuri.

O zi ca toate celelalte. 

Imi luasem tot ce imi trebuise, si am pornit-o la liceu.

Mergeam linistita, imi vedeam de treaba mea, ascultam muzica cand dintr-o data ma izbesc de cineva....

Nu imi venea sa cred..

Harry Styles isi varsase bautura pe mine!

H: Imi pare asa de rau!!! Of.. lasa-ma sa te ajut! 

L: Sunt bine, merci, dar tricoul meu nu e.

H: Aaaaa... chiar imi pare sincer rau! oricum eu sunt Harry

L: Incantata, eu sunt Liz dar poti sa imi spui Lizzy. tu decizi!

H: Permite-mi sa iti iau alt tricou. Chiar ma simt prost!

L: Aaaa... chiar nu e nevoie. Dar iti multumesc pentru tot!

(Harry imi deschise usa de la masina lui si imi facuse semn sa intru)

L: Off, bine!

(Harry ranji)

Forever - a 1D storyWhere stories live. Discover now