Partea a IV-a

53 3 0
                                    

Mainile noastre erau inca una peste alta in timp ce ne uitam unul in ochii ceilulalt.

Simteam cum o caldura intra in mine.... era asa de bine!! 

Era destul de rece afara si caldura aceea era numai venita.

Sunt sigura ca aceea caldura venea de la Harry, care era numai buna sa imi incalzeasca mainile reci.

Dar,nustiu...

Erau oare semne ca ma indragosteam? Sau doar era caldura care o emana baietii deobicei?

Ramane de vazut..

M-am ridicat grabita in timp ce eram putin stanjenita de situatie.

L: Chiar trebuie sa plec... cred ca Amerique e destul de ingrijorata, si o sa ma omoare daca nu ii mai raspund la un mesaj.

(Harry zambi)

H: Inteleg... chiar ma bucur ca am petrecut ziua aceasta cu tine.

Pot sa te duc acasa?

L: Da, sigur... daca poti :)

Ajunsesem acasa;

In momentul in care bagasem cheia in usa, Amerique nervoasa imi spune:

ELIZABETH SCARLETT MASEN!

Pot sa stiu si eu unde ai umblat??? de ce nu mi-ai raspuns la mesaj?? chiar vrei sa fac un atac de cord?

L: Amerique, te rog.. linisteste-te! Dupa ce am sa iti povestesc ce mi s-a intamplat ai sa fi beata de fericire!

A: Eu sunt beata de fericire doar de la un singur lucru si acela e Zayn Malik..... O Doamne.... doar nu ai.....

L: Pai..... mi-am petrecut ziua cu Harry Styles.

A: (Se ridica de pe canapea si imi zice tipand de fericire) PRIETENA MEA CEA MAI BUNA S-A INTALNIT CU HARRY STYLES!!!!!!!!!!!!! O Doamne, Liz, adu o galeata cu apa ca nu mai pot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

L: Amerique! Gata! daca nu te linistesti nu am sa iti spun absolut nimic!

A: Bine, gata gata.... spune tot!

L: Pai mergeam linistita pe strada, cand dintr-o data ma izbesc de cineva care isi varsa bautura pe mine... nimeni altul decat Harry Styles. Si-a cerut scuze de multe ori, pana ne-am prezentat unui altuia. Apoi si-a exprimat dorinta sa imi cumpere alt tricou, si eu am acceptat. Adica nu il intalnesti pe el in fiecare zi . Oricum stiam ca maine va reveni totul la normal.

A: O Doamne!!! O Doamne!! continua!!!!!!!

L: Asa, si in timp ce eram in masina, ne-am cunoscut putin... si lui ii place foarte mult Gone with the wind!

A: NU CREEEED!!!! DOAMNE!!! continua!!!

(imi dadusem ochii peste cap la cat de entuziasmata era Amerique...)

L: Ajunsesem deja la mall, m-a dus la magazinul lui preferat de haine H&M care e si preferatul meu de asemenea stii bine. Eram in cabina de proba cand veni sa ma intrebe daca sunt bine si apoi ai intervenit tu cu mesajul acela. Dupa ce am iesit am mers la London Tower Bridge, am stat acolo, si momentul s-a dus cand mi-am scapat geanta pe jos iar amandoi ne-am aplecat sa o luam, si mainile noastre au ajuns una peste alta.....

A: Oh MY GOD!!!!!!!!!!! de unde ai tu norocul asta??

L: Nu stiu... defapt nu am nici un noroc! A fost doar o zi frumoasa, maine totul va reveni la normal.

A: Da de unde!!! Iti spun eu ca maine te va suna sau iti va trimite mesaj...

L: Nu cred... (zambeam)

A: Ha! am stiut ca vei zambi, te indragostesti Lizzy!

L: Stii ce? las-o balta, vreau doar sa ma culc si sa ma gandesc la ce s-a intamplat azi.

A:Ok, dar la noapte iti iau telefonul si iau numarul lui Harry!

L: Nici o sansa!

A: Glumesc (aici ma imbratisase) noapte buna!

Ma dusesem in camera mea, si ma intisem in pat. Ziua asta a fost doar un basm care de maine se va spulbera.

In timp ce ma gandeam dintr-o data primesc un mesaj.

Forever - a 1D storyWhere stories live. Discover now