A: NU O SA ITI VINA SA CREZI CINE E PE PRIMA PAGINA A REVISTEI VOGUE
L: Ce? cine?? dami repede sa vad!
(dupa un moment de tacere:)
O Doamne!nu se poate! nu nu nu!
A: O ba da!
L: Paparazzi astia!!! ii urasc! acum inteleg de ce toate vedete ii urasc!!! cum au putut face asta!! adica cum? cum ne-au putut pune pe mine si pe Harry pe coperta revistei exact cand ne sarutam? si uite titlul: Harry Styles are o noua prietena! Cine oare sa fie frumoasa fata?
A: Titlul e oribil dar recunoaste! aratati super bine in ploaie!
(Zambeam)
L: Da... off Amerique! nu ma mai imbrobodi! am sa il sun pe Harry chiar acum!
H: Vesti proaste.... suntem pe prima pagina a revistei "Vogue"
L: Da... acum te inteleg cand ziceai cat de rai sunt paparazzi astia.
H: Uite, orice s-ar intampla, sa nu uiti niciodata ce iti spun acum:
Te iubesc din toata inima mea, cu tot sufletul meu si tot cugetul meu.
Voi face totul ca sa fi in siguranta.
L: Harry... nu e nevoie sa spui toate astea...
H: Stiu. Dar aveam asta pe inima, si simteam ca trebuie neaparat sa iti spun asta.
L:Harry... te iubesc mult!
H: Stiu.
As avea o propunere pentru tine.
Ca sa evitam toate scandalurie si minciunile de pe acum, vii cu mine deseara la ora 19 la lansarea unui nou film. Adu-o si pe Amerique. Zayn nu se mai opreste din vorbitul despre ea! (rase)
L: Ok (rasem) kisses (pupici)
H: I-am prins :D (rase putin)
Era ora 18:30;
Amerique se intrecuse pe sine insusi;
Era ca si o zeita!! Verdele e si culoarea ei preferata, dar o prinde si cel mai bine :D (rochia ei era asa: http://weheartit.com/entry/43763335/via/promgirlsshop ) rochia mea era asa: http://weheartit.com/entry/7157556/via/fad3out si putin mai lunga)
Din perspectiva lui Amerique:
A: Esti..... Doamne nu am cuvinte sa te descriu cat de frumoasa esti! Bine, tu esti frumoasa in fiecare zi, dar azi... esti o printesa a secolului 21!
L: Tu vorbesti? Uita-te la tine ce rochie ai! Verdele asta e exact cel care ii placea lui Scarlett! Amerique esti superba!
A: Merci scumpo! ♥ Vino aici! ( ne imbratisasem)
Din perspectiva lui Harry:
"Nu prea vroiam sa fie asa!
Bine... pana la urma as fi prezentat-o lumii pe Liz dar... nu cred ca e momentul potrivit acum!
E soarta! Soarta vrea ca eu sa fiu cu ea orice s-ar intampla.!
Louis:Harry? esti cam pus pe ganduri... ce este?
H: Chiar nimic! sunt foarte nerabdator sa stiu cum va decurge totul.
Liam: Stai linistit, o sa fie super ok!
Niall: Nu iti face griji frate, noi suntem aici, paparazzi nu ii vor face nici un rau!
H: Stiu, dar amintiti-va cum a fost cu prietenele voastre! doar mizerii!
Zayn: La tine nu va fi asa! La tine va fi diferit! Ai increde-re! Apropo.. Amerique vine? (Harry zambi)
H: Normal ca vine! deja esti enervant cat tot vorbesti despre ea! Ma distragi de la ganditul la Lizzy (Harry ranji)
Zayn: Pai.... nu am ce sa fac! Chiar imi place de ea!
Sunt cam ca si tine. Aproape...
Oricum tu esti indragostit rau! (baietii rasera)
H: Stiu, si imi place mult!
Din perspectiva mea:
Eram...