Partea a XIII-a

30 2 0
                                    

Harry si cu mine ne-am dus pe plaja;

Stateam pe patura si ne sarutam, pana cand Harry se oprise si imi zise:

H: Trebuie sa iti arat ceva... Vezi steaua aia care seamana cu un "L"?

L: Da.. ce tare e!

H: E a ta... (ma uitam mirata la el)

L: Cum?? serios???

H: Da! uite certificatul care dovedeste asta.

L: Chiar se poate face asa ceva?

H: Pentru tine pot sa fac totul! ♥ (mi-am lasat capul pe umarul lui iar el ma cuprinse de talie)

L: E.... extraordinar! Nu credeam ca voi primi in viata mea o stea!!

H: Tu meriti mai mult decat ti-ai putea imagina. (ma luase de barbie si ma intoarse cu fata la el)

H: I love you ( ma saruta) 

Stateam imbratisati (eu jucandu-ma cu parul lui) si ne uitam la frumoasa lumina a lunii....

Perspectiva lui Amerique:

Dupa super plimbarea pe care am avut-o, Zayn m-a condus acasa, si cu ocazia asta l-am invitat inauntru. (parca a insistat si el putin)

A: Te servesc cu ceva?

Zayn: Doar cu tine... (am inceput sa rad)

A: Ma refeream la ceva de baut. ( zambeam)

Zayn: Stiu.

A: Ok... ce facem acum?

Zayn: Unde e camera ta?

A: Sus, vino sa ti-o arat!

Am ajuns in camera; Zayn inchise usa, se apropie de mine, si imi zise:

Zayn: De mult vreau sa iti spun ceva.

Esti cea mai tare fata, pe care as fi putut sa o doresc! M-ai innebunit total! Toata ziua ma gandesc la tine, vorbesc despre tine, si sunt cam ca si Harry. Stai putin.. ce vorbesc aici? Harry e nebun si indragostit rau de tot dupa Liz, si eu sunt cam ca si el. 

Si in seara vreau sa dormi cu mine.

A: Zayn... te iubesc!

Zayn: Hey! eu trebuia sa o spun inainte! (mi-am dat ochii peste cap)

A: Taci si saruta-ma! (Zayn ranji)

I-am dat jos tricoul extrem de rapid, la fel cum el a facut cu bluza mea si sutienul meu.

Faptul era in consumare. De mult asteptam asta! Si se intampla exact cu cine am vrut.

Dimineata:

(Perspectiva lui Zayn):

A fost.... cea mai tare noapte pe care am avut-o!

Chiar s-a intamplat! Si chiar cu ea pe care o doream cel mai mult. Nu am sa uit aceasta seara nici cand o sa am nepoti! As vrea sa ii spun cat de frumoasa e dimineata! Pacat ca nu am aparatul la mine sa ii fac o poza, ca sa vada cat de frumoasa e. Dar voi face posibil si asta!

Zayn: Mornin' sweetheart (buna dimineata draguto)

A: Hey.... Chiar s-a intamplat aseara ce trebuia sa se intample de mult? Nu am visat?

Zayn: Nu. A fost cat se poate de adevarat Si crede-ma.. trebuia sa fac de mult chestia asta. Adica..... TE ADOR! (am inceput sa o sarut)

Perspectiva mea: 

Au trecut 3 luni de la aceea noapte. Si din cate mi-a spus Amerique (era prea entuziasmata ca sa inteleg ceva) si ei au facut-o. Dar sincer... nu cred ca a fost atat de intens ca si la mine si Harry. 

Ramane de vazut.

Harry m-a invitat sa mergem la 21:00 la punctul stancos (acolo merg toti tinerii indragostiti, pentru ca e cel mai romantic loc posibil)

Eram in masina.

Harry avea o masina decapotabila si trase capota (aveam noroc ca nu ploua in seara asta)

Harry imi luase mana si mi-o saruta (in timp ce conducea)

Am ajuns la punctul stancos; (Harry se uita la mine si imi zise:)

H: Te iubesc mai mult decat iti poti imagina!

L: Stiu. Si eu te iubesc tot atat de mult! Dar simt ca tu ma iubesti mai mult! (zambeam)

H: Insfarsit ti-ai dat seama. ( ma saruta)

M-am ridicat de pe scaunul meu de la masina, si m-am pus peste Harry. Ne sarutam cu ardoare. Mainile mele erau prin minunatul lui par cret, iar mainile lui erau pe talia mea.

Harry se opri zambind;

H: Nu aici. (ranji) Am ceva ce trebuie sa iti zic.

Forever - a 1D storyWhere stories live. Discover now