Partea a III-a

57 5 0
                                    

Era uimitor faptul ca eram cu unul dintre cei mai draguti, frumosi, educati, baieti din lume.

Adica... DE UNDE AM EU NOROCUL ASTA???

Trebuia sa fiu la scoala, plictisindu-ma de calculele de la mate, si nu aici, cumparandu-mi un tricou nou langa Harry Styles.

Cand s-a intamplat asta??

Dar nu pot sa va mint. Imi place enorm de mult de el. E ceva la el ce vreau de multa vreme la un baiat.

H: Esti in regula?

L: Da, sunt foarte bine! Ies imediat.

(Eram in cabina de proba si ma schimbam in noul meu tricou. Cand dintr-o data primesc un mesaj..

E de la Amerique. Era culmea sa nu fie ea! Ma intreba unde sunt.

I-am ignorat mesajul si ma bucuram de ultimele clipe cu Harry.Stiam sigur ca viata mea va deveni din nou la normal maine.

L: Aaa... e ok?

H: Amazing! Imi place mult.

L: Merci. Si iti multumesc inca o data Esti un gentlemen!

H: Ai vrea sa facem o plimbare pana la London Tower Bridge? 

L: Aaa.... sigur... daca vrei.

H: Sa mergem atunci!

Harry imi deschise usa de la masina (din nou) ceea ce imi placea foarte mult! Adica ma simteam ca o doamna adevarata din ani 20'!Eram ca si o printesa alaturi de printul ei.

H: Imi place mult locul asta. Deobicei vin seara aici dupa ce scap de la repetiti, si imi pun gandurile in ordine. Nici un fan nu ma asalteaza aici. Intotdeauna mi-a placut locul asta. E atata liniste!

L: Da e un loc super! E foarte multa liniste. Toata lumea are nevoie de putin timp. On their own...

H: Ceea ce ai spus tu mai inainte imi aminteste de o piesa foarte cunoscuta. November Rain. (ranjeam)

L: Da, este un vers din aceasta melodie ...:D

In timp ce ne uitam unul in ochii altuia imi scapasem geanta pe jos si amandoi ne-am aplecat sa o luam iar dintr-o data mainile noastre erau una peste alta....

Forever - a 1D storyWhere stories live. Discover now