Am luat telefonul sa citesc mesajul si cand am vazut de la cine e....
Am crezut ca cad din pat.
Cum adica???? Nu parca ziceam ca maine mi se termina visul??? Nu... el continua!
Mesajul de la Harry era asa:
"Ne intalnim maine pe plaja la 19:00. Sper sa vii!
Harry"
Eram super fericita cand vazusem acest mesaj, dar apoi mi-am revenit la realitate si am stat putin pe ganduri.
M-am gandit ca poate soarta vrea asta! Sunt sigura ca soarta vrea ca eu si Harry sa fim impreuna.
Intodeauna imi dorisem un baiat ca el, care sa ma faca sa ma simt frumoasa, sa ma simt o adevarata printesa din secolul 18.
Si nu in ultimul rand, sa ma iubeasca pentru ce sunt. (si respectul desigur)
M-am culcat radiand de fericire, si adormind cu gandul la Harry...
A doua zi dimineata.
De data asta am luat masina si m-am dus impreuna cu Amerique la liceu.
Ora de mate era cea mai plictisitoare. Dar trecu cand mi-am adus aminte de el... ♥
Din perspectiva lui Harry:
"Nu pot sa nu ma gandesc la ea! Adica, am vazut in sufletul ei ceva de care vroiam demult la o fata. Onestitatea, modestia si respectul. Simt ca ea vorbeste cu mine,cu Harry, cel adevarat! nu cu Harry din 1D la care toate fetele tipa si incearca sa il sarute .
Louis: Harry......? Ce fata te-a vrajit?
(Harry ranji)
Louis: Cum o cheama?
H: Elizabeth...
Louis: Interesant. Asteapta putin.
Niall!!!!!!!!!!!! vino aici!!!
N: Am castigat pariul asai? Ha! Ti-am spus eu inca de aseara ca e indragostit! Unde sunt banii mei?
Louis: Poftim! Aminteste-mi sa nu mai fac pariuri cu tine!
Niall pleca sarind in jos si in sus, spunand "Am stiut am stiut!, la care se opreste, ii face semn lui Louis, si saruta banii castigati la pariu.
H: Of Niall dispari!
Louis: Scuze omule, dar aici toti suntem o echipa si ne facem griji unul pentru altul.
H: Merci frate! (aici au batut cupa)
Perspectiva lui Amerique:
Gata! Fata asta e indragostita! Nu mai era atenta nici la ora de istorie care era una din preferatele ei!
Harry asta! Adica e norocoasa. Mi-ar placea si mie sa il pot intalni pe Zayn! Cine stie... poate am sa traiesc si eu o poveste de dragoste ca si ea! Dar cu Zayn desigur! Sunt sigura de asta!
A: Liz, hai sa mergem deseara la un film.
L: Aaaa... nu pot sti... am alte planuri.
A: CUM? prietena mea cea mai buna are alte planuri si nu imi spune si mie?? Ce s-a intamplat? Daca Harry face asta ma duc si ii spun cateva!
L: Poti sa vorbesti mai incet? Uite... ai avut dreptate! Harry m-a invitat sa ies cu el deseara la 19:00, si chiar nu vreau sa il refuz. Te rog nu te supara!
A: O DOAMNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De ce nu mi-ai spus mai inainte!!! Ti-am zis eu ca am dreptate! Ahh, deabia astept sa imi povestesti tot!! Dar inainte o sa ai nevoie de o sesiune de cumparaturi! Nu poti iesi cu Harry Styles oricum. Asteapta-ma la masina dupa ore!
L: Merci mult! Te iubesc mult de tot! (Aici ne imbratisasem)
A: Sunt mereu aici scumpo ♥
Dupa ce super mega extra giga hecta buna prietena a mea mi-a facut o sesiune de cumparaturi eram gata de intalnire. Chiar nustiu ce se va intampla.
Nustiu.
Ajunsesem pe plaja, si gasisem un biletel in care zicea: "Urmareste luminile"
Vedeam ceva stralucitor la cativa pasi mai incolo si ma apropiam putin grabita. Eram nerabdatoare sa il vad
In cele din urma am ajuns.
In fata mea erau multe lumanari, o patura mare, un cos cu ceva bun :D (cred ca era ceva dulce) si desigur, Harry, care ma astepta uitanduse la ocean.
Ma apropiasem putin mai mult;
L:Wow e..... minunat! Mai lasat fara cuvinte. Nu trebuia sa faci toate astea!
(Harry se intoarse zambind)
H: Ma bucur ca iti place...
( Ma asezasem pe patura)
H: Vreau sa iti spun ceva..
L: Ascult.
H: Intotdeauna mi-am dorit sa intalnesc pe cineva ca tine. Intotdeauna mi-am dorit o fata modesta, onesta, si care sa ii placa de mine, Harry cel adevarat, nu Harry Styles din 1D!
Cum se numeste acel sentiment la care te gandesti tot timpul la persoana de care iti place?. Poate ca e prea repede dar hai sa spunem ca e dragoste.
L: Nu e niciodata prea repede.
L: Tot ce vreau acum esti tu.
L: Harry.... (ma apropiam de el incet, si el de mine)
Ne sarutam;
Mainile mele erau prin parul lui, iar ale lui erau pe talia mea.
Ne sarutam cu atata ardoare si pasiune, de parca am fi fost impreuna si nu ne-am vazut de un an.
Atat de intens era sarutul nostru.
Incepusem sa ne lasam in jos... Harry mai avea putin si era peste mine cand dintr-o data............