Dupa concert am mers in culise. Am mers in cabina baietilor sa ii felicitam. A fost un concert extraordinar, si deabia mi-am revenit de la dedicatia aceea... :D :D
Perspectiva lui Amerique:
A: Baieti! ati fost uimitori! deci WOW! nu mai am cuvinte!!! (Zayn se apropie de mine si ma saruta)
Zayn: Ma bucur ca ti-a placut!
Dupa cateva momente in camera a aparut si Lizzy... Harry avea un zambet mare cand o vazu, si se apropie de ea, o luase de talie, (Lizzy si-a pus mainile in jurul gatului lui) si a sarutat-o.
H: Pai...?
L:Esti uimitor!(Lizzy isi muscase buza) deci asta imi pregateai tu!!! oricum... nu mai am cuvinte! deabia mi-am revenit dupa dedicatie... adica, in timp ce cantai, doar seara aia era in mintea mea asta mi-a dovedit inca o data cat de mult ma iubesti! te iubesc mai mult decat se poate iubi cineva in lumea asta! (Harry zambi si o saruta din nou)
Niall: Ce imi place de voi! (se referi la Lizzy si Harry) nu am mai vazut pe cineva sa se iubeasca asa de mult!
Louis: Ce sentimentalist esti Niall!
Niall: O mai taci Louis! (rase) stii ca intotdeauna am apreciat iubirea adevarata! (Harry si Liz zambeau)
Louis: Glumesc frate! stii ca apreciez mult faptul asta!
Liam: Hai gata! Imbratisare de familie!
(Si ne-am imbratisat cu totii)
Eu si Zayn stateam pe canapea, imbratisati uitandu-ne in jur...
Lizzy si Harry se sarutau si mai tot timpul radeau pana cand Liam le zise:
Liam: Hey Romeo! Ia-o pe Julietta si mergeti in alta parte! (rase) (Liz si Harry radeau)
Harry ii soptise ceva la ureche Lizzei, si dintr-o data ii vad ca pleaca.
Zayn: Oare unde se duc? (Zayn zambi)
Liam: Nu stiu.. dar e important ca am scapat de ei! Deja nu mai puteam respira de la atata dragoste!
A: Ce rau esti Liam! Vezi, de aia nu ai prietena!
Niall rase;
Niall: Ti-a zis-o frate!
Louis: In the face!!!! (rase si Louis)
Liam: Haha... (rase ironic si pleca)
Zayn imi zise:
Zayn: Nu iti face griji, o sa ii treaca... a glumit doar!
Hai sa facem o plimbare...
A: Ok!
Perspectiva mea:
Harry...