H: E destul de greu sa iti spun asta dar o voi face.
L: Harry... orice e, poti sa imi spui!
H: Plecam intr-un turneu in Europa timp de 6 luni.
L: Harry astea sunt vesti bune! Ce ma bucur pentru tine! (l-am imbratisat)
H:Serios? Credeam ca o sa te superi prin faptul ca nu poti veni cu mine.
L: Ce?........
H: De asta ma temeam. Liz...chiar nu poti veni!
L: Nu conteaza. Am sa ma gandesc la asta maine! Du-ma acasa!
In timp ce ne apropiam de casa nici unul dintre noi nu a mai scos un sunet. Era o liniste totala.
Nu m-am suparat pe faptul ca nu pot sa vin cu el, m-a intristat faptul ca perioada asta de 6 luni ne poate distruge relatia.
Dar am incredere in Harry. Mi-a demonstrat cat de mult ma iubeste!
(Am ajuns in fata casei mele)
L: Noapte buna..
H: Noapte buna!
A doua zi dimineata:
Eram in camera mea in pat.
Desi eram treaza ma prefaceam ca dorm. Am auzit ca Amerique incepuse sa vorbeasca cu cineva.
Mi-am dat seama imediat dupa vocea aceea perfecta ca era Harry.
H: Am venit sa o vad. I-am spus aseara ca nu poate veni cu mine in turneu si a ramas destul de suparata.
A: Stai linistit, totul va fi bine. Aseara nici cu mine nu a vrut sa vorbeasca si s-a pus direct in pat. Nu cred ca s-a suparat ca nu o poti lua in turneu cu voi. O cunosc foarte bine si pot sa iti spun ca ea se teme sa nu te piarda in aceasta perioada...
Crede-ma, asta este motivul!
H: Asta crede? Cum poate sa creada asta cand eu chiar nu pot trai fara ea? Distanta asta de 6 luni o sa ma omoare! O sa imi fie foarte greu fara sa o ating, fara sa o sarut, fara sa ii vad zambetul....
A: Harry... tu chiar o iubesti!
H: Doar acum ai aflat? (zambi)
A: Nu. Dar imi dau seama de fiecare data prin felul in care vorbesti despre ea!
Am stiut eu ca trebuie sa am incredere in el! Si asta mi-a confirmat pentru a nustiu catea oara, ca ma iubeste nespus de mult. Nu trebuie sa ma mai indoiesc de el niciodata! Clar niciodata!
H: Ar trebui sa plec. Am sa mai vin dupa ce se trezeste. Merci inca o data!
A: Sunt intotdeauna aici pentru tine si ea Harry!
H: Zayn avea dreptate, esti chiar o fata super!
A: Merci!
Dupa cateva ore;
Am mers acasa la baieti. Trebuia sa imi cer scuze pentru noaptea trecuta si pentru neincrederea in el.
L: Hey guys!
Zayn: Hey Liz! ce te aduce pe aici?
L: Il caut pe Harry.
Niall: E in camera lui.
L: Ok. merci Niall!
Niall: Oricand!
Am intrat la Harry in camera.
L: Harry? it's me. (sunt eu..) Chiar vreau sa iti spun ceva. Imi pare rau pentru noptea trecuta! Si imi pare rau ca nu am avut incredere in tine! Stii bine cat de mult te iubesc! ( se apropie de mine)
H:Stiu. A fost si vina mea.
L: Nu. Nu e adevarat! Am fost doar eu si neincrederea mea! Te iubesc mult! ♥
H: Stiu. (ma saruta)
Dupa o saptamana:
A venit si ziua in care baietii plecau in turneu.
Toti baietii si cu Amerique, inafara de mine si Harry radeau si faceau misto unii de alti. Eu si cu Harry ne sarutam ca si cum ar fi fost ultima data...
H: Te voi suna in fiecare zi, o sa vorbim pe Skype, si peste tot unde e posibil.
L: Promiti?
H: Promit! (Ne-am imbratisat, si in timp ce ne imbratisam, am inceput sa plang)
H: O Liz! Nu plange! Vrei sa imi fie si mai greu sa plec?
L: O sa imi fie asa de dor de tine!!!!!!!!!!!! (inca ne imbratisam)
H: De fiecare data cand imi vei simti lipsa, sa iti amintesti cat de mult te iubesc. (imi luase barbia, si mi-o ridica) Acum zambeste . Nu vreau sa imi amintesc cum plangi si peste 6 luni.
Liam: HARRY!!!! trebuie sa plecam!!!!
(Harry ma luase de talie, si ma saruta pe frunte. Ne-am imbratisat inca o data, m-a lasat din bratele lui si se indrepta spre masina)
L: Harry!!!! Te iubesc!!
H: Si eu te iubesc! (imi facu cu ochiul iar apoi intrase in masina)
Dupa 3 luni;
Eram....