Partea a XI-a

48 3 1
                                    

Era Zayn.

Oare ce cauta Zayn Malik in casa mea??? Adica...putea sa vina oricand dar ce facea la ora asta aici??? Era doar 9:30! Si mai ales dupa noaptea trecuta.. 

(Eu si cu Harry inca ne tot sarutam pana zise Zayn "ooo")

Zayn: Ooo... vad ca v-ati impacat...

(Harry ranji)

Zayn: Pune ceva pe tine Harry! Ma cam incomodeaza "patratelele" tale!(rase) 

Harry avea doar niste pantaloni pe el iar pieptul lui sculptat era gol.... DOAMNE ce bine arata!

H: Ma lasi? De parca tu dimineata nu stai asa!

Las-o balta! Ma duc sa imi iau ceva pe mine... (isi daduse ochii peste cap)

L: Hey Zayn!Ce faci pe aici?

Zayn: Bine...

Eu si Amerique iesim putin astazi. Nustiu daca o mai aduc acasa.... (rase) 

Oricum... De ce ai camasa lui Harry pe tine? (zambi)

L: Tipic Zayn... (imi dadusem ochi peste cap) 

Zayn: Glumeam! ma bucur ca sunteti bine! L-as fi strans de gat pe Harry daca te-ar fi ranit!

L: Aww! merci mult Zayn! esti un prieten adevarat! si sa faci bine sa o aduci pe Amerique acasa...

Zayn: Nu pot sa promit asta... (rase)

In timp ce vorbeam cu Zayn, cineva cobora scarile. Era nimeni alta decat Amerique. Ce frumoasa era! Stai... ce tot vorbesc eu aici? Ea e frumoasa tot timpul.

A: Liz? Aia e cumva camasa lui Harry? (zambise)

L: Da... (ranjisem) Itii povestesc mai tarziu.

A: Ai face bine! Casa e la dispozitia ta azi deci... distrati-va!

Zayn: Cred ca ar trebui sa plecam. Nu vreau sa intarziam... (Amerique zambi)

A: Ai dreptate! Sa mergem!

L: Have fun!! (sa va distrati)

Dupa plecarea lor aparu si Harry imediat;

Stateam pe canapea; 

Harry veni langa mine si ma luase in brate;

H: Avem concert astazi... vii?

L: Ce intrebare e asta?( Harry ranji) normal ca vin! 

(il sarutasem)

H: Stiam ca ai sa spui asta! Sunt doua bilete, pentru tine si Amerique. Crede-ma, o sa iti placa mult!

L: Imi place mult orice incepe cu Harry Styles!

(Harry ranji.)

Si am inceput sa ne sarutam, in timp ce el se lasa in jos iar eu eram peste el

Era ora 18:05

Amerique chiar radia de fericire!

Era prima data cand mergea la concertul trupei ei favorite (One Direction) si era acolo ca iubita lui Zayn Malik! Era extrem de fericita!

Se pare ca acum amandoua ne intalnim cu cei mai super baieti din lume!

L: Amerique!!! O sa intarziam daca te mai aranjezi mult!!!

A: O lasa-ma!

Prietena lui Zayn Malik trebuie sa arate foarte bine! (mi-am dat ochii peste cap)

L: Tu esti frumoasa oricum!!!!

A: Awww! Te iubesc mult!! ♥ (a venit si m-a imbratisat)

L: Si eu! ♥

Am luat masina si am ajuns la concert.

Erau sute de fane infocate! Si eu ziceam ca Amerique innebunea doar cand il vedea pe Zayn! Dar baietii nici au intrat pe scena si ele tipau ca nebunele!! 

Baietii astia au innebunit lume si unul dintre ei m-a facut(si ma face incontinuare) sa simt ce e dragostea...

Cand baietii au intrat pe scena, toate fetele incepura sa strige: NIALLL!!!!!!!!!!!!!!!! HARRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZAYN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LIAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Au cantat 3 melodii superbe!

Toata lumea sarea dansa si striga. 

Dupa a 3-a melodie se facu liniste si se auzi superba voce a lui Harry:

H: As vrea sa dedic aceasta piesa uimitoarei mele prietene care daca nu ar fi existat nu as fi stiut ce inseamna sa traiesti fara persoana iubita.

Liz, te iubesc! 

Am crezut ca lesin.

Harry m-a innebunit total! Deci asta imi pregatea el!!!? Chiar nu imi venea sa cred! A cantat piesa pe care facusem dragoste noaptea trecuta!!!! (pentru prima data cred ca v-ati dat seama :D) (asta era piesa: http://www.youtube.com/watch?v=TImIq6ESr_U )

Concertul a fost umitor! 

Mai ales dedicatia pentru mine care a innebunit toata multimea de acolo

Dupa concert....

Forever - a 1D storyWhere stories live. Discover now