Harry ne astepta pe mine si Amerique in fata casei noastre, stand rezemat de masina (era imbracat exact ca si in poza)
Dupa ce Harry ne asteptase 10 minute in sfarsit coborasem si noi (Amerique e fata din poza, dar o stiti de la inceputul povestii))
Harry se uita la noi cu o privire provocatoare care facea pe oricine sa isi "inmoaie" genunchii.
L: Sunt ok? mi se pare ca am exagerat...
H: You're perfect to me (Esti perfecta pentru mine)
(zambeam)
L: Mergem?
H: Da. (imi deschise usa)
(Amerique era deja in masina putin imbufnata ca Harry nu ii zise nimic..)
Eram pe drum;
H: Amerique! imi cer scuze ca nu am avut onoarea sa ne cunoastem mai bine. Nu a fost cu intentie sa te ignor doar ca prietena ta ma vrajeste de fiecare data cand o vad.
L: Aww!! ♥ (il sarutasem pe obraz)
A: Harry te rog! nu trebuie sa iti ceri scuze! daca as fi fost in situatia ta si eu as fi procedat la fel! ( imi "trase" cu ochiul)
L: Sunt putin entuziasmata de intalnirea cu baietii dar Amerique! nu imi vine sa cred ca esti asa de calma!!
A: Stii doar ca in preajma unei vedete sunt foarte calma.
(Imi dadusem ochii peste cap)
L: Cum zici tu...
H: Nu vreau sa va intrerup dar am ajuns.
A: O Doamne!! aici locuiti voi?
H: Mda...
L: E minunat. Cred ca dati o gramada de petreci aici!
H: Doar cateodata.... ( ranji) Mergem?
L: Da sigur!
A: Eu prima!! (imi dadusem ochii peste cap)
H: Baieti? Suntem aici!
Liam: Deci unde sunt cele doua "zeite"???
Niall: Doar o intrebare.... Va durut cand ati cazut din rai?
(Roseam putin...)
A: Putin.... (Amerique zambi)
(De prima data cand Zayn o vazuse pe Amerique, chiar nu isi mai lua ochii de la ea....)
Toti baietii faceau cunostinta cu Amerique (si cu mine dar Harry ma trase intr-un loc mai linistit)
H: Mda.... asta e camera mea...
L: Ce multa muzica ai. Ce asculti acum?
(Am luat telecomanda si am apasat play la un mp3 destul de mare.. daca se numea mp3.. )
H: aaa.... e Debussy... putin diferit de ceea ce cantam noi dar ma relaxeaza.
L: Claire de lune e tare.
(Harry ma luase de mana, si ma duse pe veranda)
L: It's amazing! E cea mai frumoasa gradina pe care am vazut-o vreodata.
H: Hai sa facem o plimbare.
Eram in gradina;
Ne plimbam pe sub o arcada plina de flori. Ma simteam ca si o printesa.
Era ceva de neuitat...!
Perspectiva baietiilor:
Niall: Unde sunt Harry si Liz?
Louis: Ia nu te mai preocupa tu de ei! bine... sunt in gradina. Harry chiar o iubeste pe fata asta. Adica e chiar ceva schimbat la el!
Zayn: Asa e! aseara cand vorbeam cu el era super fericit, si incantat! Chiar ma bucur pentru el!
Niall: Ce parere aveti despre Amerique?
Zayn: Chiar vrei sa stii? O ADOR! e amuzanta, super desteapta, si stie cum sa te "manevreze"
(Louis si Liam incepura sa rada)
Niall: Sa stii! Doar sa o auzi cum canta la chitara! dezmat frate, dezmat!
Liam: Zayn... ce zici? poate te pui pe "felie" cu ea (Niall rase)
Zayn: Hai mai.. eu nu sunt asa! Daca va fi ceva intre noi va fi, daca nu.. nu insist... o bine! poate putin!!
(Au inceput cu toti sa rada)
Perspectiva mea:
Harry si cu mine stateam pe o banca si povesteam.
Bine... mai mult radeam!
Incontinuare radeam, cand dintr-o data o ploaie torentiala incepu;
L: Cred ca ar trebui sa mergem in casa.
H: Stai! intotdeauna mi-am dorit sa fac ceva.
Ma trase mai aproape de el si incepu sa ma sarute. Mainile mele erau in jurul gatului lui si sarutul continua.
Ii auzisem pe baieti strigand toti de o data:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!
Niall: Ti-am spus eu ca Harry astepta momentul sa aiba de sarutul lui pasional in ploaie!!!! Si l-a primit cu cine trebuie.
Cand auzisem asta eu si Harry am inceput sa radem (in timp ce stateam imbratisati)
Harry se uita la mine adanc, cu ochii lui verzi si imi zise:
H: I love you.
L: I love you too.
(Si ma sarutase din nou)
Dupa ziua asta uimitoare de un lucru eram sigura.
Eram irevocabil, si neconditionat indragostita de Harry Styles.
A doua zi dimineata;
Amerique veni ca o furtuna la mine in camera si imi zise destul de alarmata:
A:....