Partea a IX-a

47 2 0
                                    

Eram gata de plecare;

Auzisem un claxonat de masina.

Erau nimeni altii decat baietii intr-o limuzina neagra.

Am deschis balconul camerei mele si Niall ne zise:

N: Doamne!! mi-au orbit ochii de la stralucirea voastra!! sunteti extraordinar de frumoase! (am inceput sa radem)

Acum, va rog, pentru binele ochilor mei, si sa mai pot continua sa cant la chitara, veniti jos. Trebuie sa plecam!

Am coborat iar glumetul si galantul nostru irlandez Niall, ne deschise usa si am intrat in limuzina.

H: Aratati..... WOW! 

Sper ca nu l-ati orbit pe Niall !Chiar avem nevoie de el! Oricum sunteti, defapt la fel de frumoase ca deobicei doar cu haine mai elegante!

In timp ce ne indreptam spre gala Harry si cu mine ne sarutam, de parca nu mai era nimeni acolo.

Perspectiva lui Amerique:

A: Chiar ma bucur ca pot sa fiu alaturi de voi baieti!

Zayn: Si noi ne bucuram! Dar spune-mi... cand vom pasi pe covorul rosu, te voi avea pe tine la brat nu?

A: Pai Zayn, daca iti face placere... sigur ca da!

Louis: Cred ca ar fi trebuit sa mergem intr-o alta limuzina si sa ii lasam pe "Larry" singuri! :D

(toti au inceput sa zambeasca)

L: Aa... scuze. Crede-ma dar m-am simtit ca si acum as fi fost doar eu si el. M-a luat valul. Nu ar fi trebuit sa il las pe Harry sa ma "invrajbeasca" (Harry rase)

H: Louis...! Nu ne porecli! stii ca nu imi place!Dar totusi "Larry" suna bine! :D

L: Am avut un catelus pe nume "Larry"

H: Las-o balta.

(Toti am inceput sa radem)

"Asa ma bucur pentru Lizzy... e indragostita rau, si Harry e nebun dupa ea.... "

Perspectiva mea:

Am ajuns;

Cineva veni sa ne deschida usa. Primul care a iesit a fost Liam, apoi Louis, apoi Niall,iar apoi frumosul si viitorul cuplu format din Amerique si Zayn :D :D

Harry iesi si el in cele din urma. Imi intinse mana, si am iesit si eu.

O multime de fotografi strigau la noi si ziceau:

Harry!! o poza cu domnisoara!

Asa ca pana la urma, facusem o poza. Sper ca a iesit bine! 

Sunt sigura ca era prima pagina de maine. 

Nu conteaza. Ma bucur de el acum.

Harry ma prezentase multor vedete.

Dupa ce scapasem de agitatia de acolo, am intrat sa vedem filmul. 

Era o pelicula dupa o carte. Nu mai stiu cum se numea filmul dar, a fost foarte tare!

Dupa 4 ore:

Harry ma conduse (de data asta pe jos) acasa.

Amerique era cu printul ei, nimeni altul decat Zayn Malyk.

M-a implorat sa o mai las sa ramana, asa ca am cedat.

H: Deci spune-mi... ti-a placut?

L: Da... a fost super! iti multumesc.

H: Va trebui sa te obisnuiesti cu treburile astea..

Forever - a 1D storyWhere stories live. Discover now