Partea a II-a

60 5 0
                                    

Eram in masina; 

Era imbracat in alb (ca si in poza de sus).

Dupa putin timp imi zice:

H: Ca sa nu fim ca si doi straini..... aaaaa,spune-mi despre tine. (isi muscase buza atat de provocator, incat era sa lesin) 

L: Ce vrei sa sti?

H: Totul!! Daca se poate binenteleles!

L: Pai... Am sa incep cu inceputul.

Ma cheama Elizabeth Scarlett Masen.

(Harry ma intrerupse)

H: Scarlett? Ador acest nume! Imi aminteste de Gone with the Wind! Oricum, am sa raman la Lizzy. Continua!

L: Iti place Gone with the wind? :O Adica... pur si simplu ador cartea!!

H: Da, si eu! Se pare ca am gasit ceva in comun .

L: Da.. Revenind la subiect.

Am petrecut ceva timp in Romania, mai mult am calatorit la viata mea.Locuiesc intr-un apartament cu cea mai buna prietena a mea (cadou de 16 ani). Sunt o fire modesta. Defapt, ai sa vezi tu daca sunt o fire modesta sau nu.

H: Asa e. Asta imi place cel mai mult la o fata .Modestia. Vreau sa ma iubeasca pe mine, nu pe Harry Styles din 1D. 

L: Sunt sigura ca o sa gasesti aceea fata.

H: Sper. (se uita la mine cu niste ochi care straluceau in lumina soarelui) (zambisem)

(Doamne ce baiat!!!!!! Ahh, incep sa il adooor!)

H: Am ajuns! Banuiesc ca stii acest mall.

(Harry iesi din masina, si veni sa imi deschida usa)

L: Da e super dar, eu nu prea petrec timp in mall-uri. Doar cand imi iau niste haine si atat. Nimic special.(zambi)

(Ma luase de mana, si ma duse in mall)

H: E magazinul meu preferat, sper sa iti placa si tie!

L: Ok. (roseam deja, deoarce el inca ma tinea de mana.)

Ma duse la H&M. adica WOW, ii place aceeasi marca care imi place si mie!

H: Alege ce vrei! In timp ce vei proba eu te voi astepta acolo.

L: Bine! Nu va dura mult!

Forever - a 1D storyWhere stories live. Discover now