Chapter 2

186 28 0
                                    

Unicode

Chapter 2

Mark က Tom ကို ညစာစားရန်ဖိတ်လိုက်သည့်နေ့တွင်တော့...

ကြိုတင်အကွက်ညှိထားသည့်အတိုင်း....

Victor က Mark အိမ်သို့ရောက်လာသည်...

"Oh Mark.... ဧည့်သည်ရောက်နေတာလား... sorry"

သူစီစဉ်သည့်ပွဲကိုပဲ သူမသိသလိုဟန်ဆောင်နေနိုင်သေးသည်....

Mark လည်းမတတ်နိုင် 
Victor သရုပ်ဆောင်သည့်အတိုင်းသာလိုက်လုပ်ရတော့သည်...

"Victor... ဒါ ငါ့သူငယ်ချင်း Tom Hiddleston... Tom ဒါကိုယ့်ညီလေး Victor..."

"တွေ့ရတာဝမ်းသာပါတယ်...."

Tom က လှပစွာပြုံးရင်း....
လက်ဆွဲနှုတ်ဆက်ရန်လက်ကမ်းပေးရင်းပြောလိုက်သည်....

Victor က လက်ဆွဲပြန်နှုတ်ဆက်လိုက်ရင်း Tom ရဲ့မျက်ဝန်းတွေကို စိုက်ကြည့်လိုက်တော့....

အဲဒီအပြာရောင်မျက်ဝန်းလှလှလေးတွေက နူးညံ့နွေးထွေးလွန်းနေသည်....

ထိုမျက်ဝန်းလေးတွေကြောင့်ပဲ Victor ပြုံးလိုက်မိသည်....

"ဟုတ်....တွေ့ရတာဝမ်းသာပါတယ် Mr. Hiddleston..."

"Tom ပဲခေါ်ပါ..."

"Okay...."

Tom နှင့်တွေ့ရသောကြောင့် Victor ပျော်နေသည်....

Tom ကလည်း ခုမှတွေ့သည့် Victor ကိုအရမ်းဂရုစိုက်သည်....

ညစာစားပွဲလေးက Tom နှင့် Victor ရဲ့ first date လိုဖြစ်သွားလေသည်....

Mark ပင်ရှောင်ပေးရတော့မလိုလို....

"Victor.... ပန်းချီကားတွေကို စိတ်ဝင်စားလား..."

"သိပ်တော့စိတ်မဝင်စားဘူး.... ဒါပေမယ့် ကြုံရင်တော့ ကြည့်ပါတယ်..."

"မင်းကို ပန်းချီကားတစ်ချပ်လက်ဆောင်ပေးချင်လို့.... မေးကြည့်တာပါ"

"Wowww.... တကယ်လား... အစ်ကိုပေးရင်တော့လက်ခံရမှာပေါ့...."

ထိုနေ့ညက....

Tom က သူ့ကားယူမလာခဲ့...

ဒီလိုပါပဲ... ရိုးရှင်းပြီးချစ်စရာကောင်းတဲ့ Tom က ဟိုနားဒီနားဆိုရင် underground, public transport ကိုပဲသုံးတတ်တာ...

The Boyfriend-sitter (Completed)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ