Unicode
Chapter 6
Tom က ကားလေးကို Thames Street အောက်လမ်းဘက်သို့မောင်းခဲ့ပြီး ကားကို Parking ထိုးခဲ့လိုက်သည်....
"တို့တွေ London Bridge ပေါ်မှာ စက်ဘီးလျှောက်စီးရအောင်...."
"Yayyy good idea..."
London မှာက Thames မြစ်ကိုဖြတ်ပြီးတည်ဆောက်ထားတဲ့တံတားတွေအများကြီးပေမယ့် London မြို့လယ်ဖြစ်တဲ့ Westminster နဲ့ Lambeth ကိုဆက်သွယ်ပေးထားတဲ့ Westminster တံတားကတော့အလှပဆုံးပဲ....
တံတားပေါ်ကနေ Big Ben နာရီစင်ကြီးကိုလည်းလှမ်းမြင်နိုင်တယ်လေ....
"Santander Bike" Cycle Hiring မှ Cycle လေးနှစ်စီးငှါးလိုက်သည်....
Victor က ဆိုင်ကယ်ပေါ်တက်ခွလိုက်ရင်း ....
"အစ်ကို ကျွန်တော့်ကို နိုင်အောင်စီးနိုင်လား...."
ဟုဆိုကာ လှစ်ခနဲမောင်းထွက်သွားလေတော့သည်...
"ဟေ့... စောင့်ဦး..."
Victor ရဲ့ရယ်မောသံလေးတွေ လေထဲပျံလွင့်လာတော့ Tom လည်းကြည်နူးစွာဖြင့်ရယ်မောလိုက်မိသည်....
တံတားအလယ်လောက်ရောက်တော့ Victor က စက်ဘီးလေးရပ်ကာ တံတားပေါ်မှ Big Ben နာရီစင်ကြီးကိုလှမ်းကြည့်လိုက်သည်...
Tom လည်း Victor အနားတွင်လာရပ်လိုက်ရင်း နာရီစင်ကြီးကိုငေးကြည့်နေလိုက်သည်....
"အရမ်းလှတာပဲ...."
"အင်း... ဟုတ်တယ်.... London ရဲ့အလှဆုံးရှုခင်းတစ်ခုပဲ...."
"ကျွန်တော်က ရှုခင်းကိုပြောတာမဟုတ်ဘူး....အစ်ကို့ကိုပြောနေတာ...."
Victor က ပြောင်စပ်စပ်မျက်နှာထားနဲ့ပြောလိုက်သောကြောင့်....
Tom ရုတ်တရက်ဘာပြန်ပြောရမှန်းမသိဖြစ်သွားရသည်....
Victor က Tom ရဲ့ နှာတံချွန်ချွန်လေးကို လှမ်းလိမ်ဆွဲလိုက်ပြီး...
"You don't know you beautiful...???"
"Victor...."
London Bridge ပေါ်မှာ ချစ်သူနှစ်ယောက်ရဲ့ရယ်မောသံလေးတွေဖြင့်.....
ခဏနေတော့.....
သူတို့စက်ဘီးကို Westminster ဘက်ပြန်စီးသွားကြသည်....
ESTÁS LEYENDO
The Boyfriend-sitter (Completed)
FanficWhen you fall in love with a young boy! Tom Hiddleston fanfic 💗