Chapter 11

112 20 0
                                    

Unicode

Chapter 11

Mark....

သူ့ boyfriend က Cail O'Cornrll

Cail က ရိုးသားပြီးချစ်စရာကောင်းသူဖြစ်သည်....

ဒါပေမယ့် သူ Cail ကိုမရရအောင် ရည်းစားတော်ခဲ့ရသည်က Victor ကြောင့်ဖြစ်သည်...

ဘာကြောင့်လဲဆိုတော့ Cail ဟာ Victor သွားပတ်သက်ထားသည့် Mona ရဲ့ မောင်လေးပဲဖြစ်လေသည်....

Mona ရဲ့မိဘတွေက နိုင်ငံတော်အုပ်ချုပ်ရေးပိုင်းမှာ power ရှိသူတွေဖြစ်သလို...
Mona ကလည်း ထက်မြက်လွန်းသည်...

အကယ်၍ Mona နှင့် Victor ကြားမှာ ပြသနာတစ်ခုခုဖြစ်ခဲ့လို့ အဲဒီပြသနာဟာ Victor ရဲ့ဘဝနဲ့အနာဂတ်ကိုခြိမ်းခြောက်လာခဲ့ရင် ကိုယ့်ဘက်မှာလည်း အပိုင်ပြန်ကိုင်နိုင်မည့်အရာတစ်ခုရှိအောင် Mark က Cail ကို ထိန်းချုပ်ထားခဲ့ခြင်းဖြစ်လေသည်....

Mark သက်ပြင်းချလိုက်တော့....
Cail က မေးလိုက်သည်...

"ဘာတွေစိတ်ညစ်နေတာလဲ Mark"

"ကိုယ့်ညီလေးကိုစိတ်ပူနေတာ.... သူက မင်းရဲ့အစ်မနဲ့သွားပတ်သက်နေမိတယ်..."

"ဟိုတစ်ခါ Brick Lane မှာတွေ့တဲ့တစ်ယောက်လား.... သူ့မှာ boyfriend ရှိတာပဲ..."

Mark က Victor အကြောင်းတွေကို Cail ကိုရှင်းပြလိုက်သည်....

"ဒါဆိုရင်တော့ Mona ကခံမယ့်သူမဟုတ်ဘူး Mark..."

Mark က မျက်နှာကိုလက်နှစ်ဖက်ဖြင့်အုပ်လိုက်သည်...

"Cail... သူကကိုယ့်အချစ်ဆုံးညီလေးပါ... သူ့ကိုထိခိုက်မှာ ကိုယ်မလိုလားဘူး..."

"ပြသနာတစ်ခုခုဖြစ်လာခဲ့ရင် ကျွန်တော် Mona ကို တာဝန်ယူပေးပါ့မယ် Mark... စိတ်မပူပါနဲ့..."

"ကျေးဇူးပဲ...."

"ရပါတယ်... I love you..."

သူတို့နှစ်ယောက်အကြည့်ချင်းဖလှယ်လိုက်ကြလေသည်....

.......................

Victor မှာ ရုတ်တရက် Scala London အနုပညာဖျော်ဖြေပွဲအတွက် Ballet Dance ကရမည်ဖြစ်သောကြောင့် Mona နှင့်ပြသနာမရှင်းနိုင်သေး...

ဘယ်လောက်ပဲ စိတ်ညစ်စိတ်ညစ်....
Ballet Dance ကိုတော့ Victor မစွန့်လွှတ်နိုင်....

The Boyfriend-sitter (Completed)Where stories live. Discover now