Chapter 13

125 18 0
                                    

Unicode

Chapter 13

Tom....

Lacabidze Airline ရုံးချုပ်မှအပြန်....

Car parking တွင် တစ်စုံတစ်ယောက်က သူ့ခောင်းကိုရိုက်လိုက်သောကြောင့် သတိလစ်လဲကျသွားခဲ့ရလေသည်...

သူသတိပြန်ရလာတော့....

မည်သည့်နေရာမှန်းမသိသည့် အခန်းတစ်ခုထဲမှာ....

သူ့ကိုကုလားထိုင်တစ်လုံးပေါ်တွင်ကြိုးများနှင့်တုပ်ထားလေသည်...

သူ့ရှေ့တွင် ရပ်နေသူက Mona O'Cornell....

"ရှင်ကကျွန်မလုပ်သမျှကို လိုက်ဖျက်စီးနေတဲ့သူပဲ... Victor ကိုလည်း ကျွန်မလက်ထဲက လုယူသေးတယ်...."

"အဟင်း.... အရင်ကရှင့်ပန်းချီကားတွေကိုကြိုက်တယ်လို့ပြောမိတာတောင် အရမ်းနောင်တရမိတယ်..."

Mona က ခေါင်းတစ်ချက်ဆတ်ပြလိုက်တော့ Mr. Jones ရဲ့လက်သီးချက်တစ်ချက်က Tom ရဲ့မျက်နှာပေါ်ကျရောက်သွားသည်...

"အ.... Ms. O'Cornell.... မင်း Victor ကိုတကယ်ချစ်တယ်ဆိုရင် ဘာလို့ သူ့ဘဝကိုဒုက္ခရောက်အောင်လုပ်ရတာလဲ..."

"ကျွန်မကို တရားလာဟောမနေနဲ့... ကျွန်မမပိုင်ဆိုင်ရတဲ့သူအတွက် ဘာမှထောက်ထားနေစရာမရှိဘူး Hiddleston"

နောက်ထပ် လက်သီးချက်တစ်ချက်က Tom ရဲ့မျက်နှာပေါ်ကျလာပြန်သည်....

Tom ရဲ့နှုတ်ခမ်းထောင့်မှ သွေးများစီးကျလာသည်....

"ရှင့်ရဲ့လက်တွေပန်းချီဆွဲလို့မရတော့အောင်လုပ်ပစ်သင့်တာ...."

Mona က ခေါင်းညိတ်ပြလိုက်ချိန်မှာတော့ Mr. Jones က Tom ကိုတုပ်နှောင်ထားတဲ့ကြိုးတွေကိုဖြည်လိုပြီး လက်တွေကို လိမ်ချိုးလိုက်သည်...

"အ...."

"ပြီးရင်သူ့ကို သတ်ပစ်လိုက်တော့....."

ထိုအချိန်....

အခန်းတံခါးပွင့်သွားပြီး Victor ကိုတွေ့လိုက်ရသည်...

သူက Mona ကို သေနတ်ဖြင့်ချိန်ထားလိုက်သည်...

"Mona... နင်လုပ်နေတာတွေရပ်လိုက်ပါတော့"

"Victor နင်ဒီနေရာကို ဘယ်လိုလုပ်သိတာလဲ..."

"Cail.... Cail ပြောပြတာ, ခု ငါရဲတွေကိုလည်း အကြောင်းကြားပြီးသွားပြီ...."

The Boyfriend-sitter (Completed)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon