7.

954 105 41
                                    

A rész cenzúrázott önbántalmazás megjelenítése miatt. A teljes rész elérhető bloggeren linkért írj!



¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.





Louis:

Elég különös egész nap Harry. Alig néz rám és kerül. Megmondom őszintén, szarul esik. Szívem szerint elkapnám őt és megmasszíroznám... Mármint becibálnám az ágyba és folyamatosan nyaggatnám, míg ki nem pilledünk. Eddig minden pasi, akivel dolgom volt, csak kaland volt. Dugtunk egyet és annyi. De Hazz más. Egyszerűen szeretni akarom. Dédelgetni, és addig kényeztetni, amíg el nem olvad a karjaim között. Lassan itt a vacsora idő, és három napig nem fogom látni a drágámat. Fasza...

- Puszedli! - szólok neki, amíg némán ül, és szedegeti a sült hagyma karikákat.

- Igen uram?

- Mit csinálsz most három napig?

- Nos... A barátnőmhöz megyek, és vele töltöm az időm.

Folgamam sincs, miért szállt le a vörös köd, de azt hittem, felképelem Harryt.

- Megmondtam, hogy az a nő nem való hozzád!- szűröm ki fogaim között.

- Én pedig megmondtam, hogy szeretem őt és magának semmi köze a magánéletemhez! Azért, mert nekem bejött az élet és egy csodaszép nő a párom, még nem kell hisztizni.

- Hogy merészelsz visszabeszélni? - pattantam fel, mire Hazz megrettenve épült be a kanapéba. Ahogy riadtan nézett rám, majd... a számra?

- Kérem uram... Higgadjon le! - mondta, de tekintete elég sokatmondó volt. Finoman beharaptam az alsó ajkam, mire Hazz pupillája kitágult. A légvételei ziháltak, amíg lassú mozdulatokkal megnedvesítettem az alsó párnám. Szóval ez tetszik neki! Jó tudni!

Amikor rájött, hogy lebukott, úgy pattant fel, mint egy kis béka.

- Nekem... Most mennem kell! - alig mondta ezt ki, már rohant is az ajtóhoz.

- Ne feledd, hogy kié vagy, puszedli! - szóltam még vissza. Nem fogom tűrni, hogy mással dugjon, mikor ő az enyém.


Harry:

Ahogy fenyegetően fölém hajolt... Majd ahogy a fehér fogaival kezdte kínozni azt a lédús párnát... Feltámadt bennem a vágy, hogy beleharapjak, megkóstoljam! Magamon érezzem! Nadrágom keményen feszült, ahogy tartottam hazafelé. Fel kell hívjam Angelát! Nem fogom hagyni magam lerázni! Hazaérvén egyből az volt az első, hogy a drágámat hívtam. Hála az égnek ráért, és mondta, hogy nemsokára jön is hozzám. Meredező taggal vártam, és a zuhany sem segített. Amikor végre belépett, már nem tudtam magam türtőztetni, és még a nappaliban letepertem. Szaggattuk egymásról a ruhát, és már nem volt más előttem, csak a kielégülés iránti vágy. Ott, a kanapén hatoltam belé, és nem kímélve ostromoltam. Ha más nem is, de a szex mindig fenomenális volt Angelával. Természetesen mindig védekeztünk, ő gyógyszert is szedett, plusz én még óvszert is húztam. Valahogy nem volt komfortos a tudat, hogy benne legyek. Inkább használtam a gumit. Fura. No mindegy. Gondolom más is viszolyog az ilyesmitől. Miután végre elértem a csúcsot, és gondoskodtam a barátnőm öröméről is, utána vettem észre, hogy Angela kiszívta a nyakam, és összemarta a hátam. Mindig ezt csinálta, amikor jó volt neki, viszont a hátam el tudom rejteni, de a nyakam?

Ha ezt Louis meglátja, ki fog akadni! A gondolat, hogy ő ezért szomorú lesz, egyből lelohasztotta a kedvem. Miért foglalkozom én azzal, hogy a börtöntöltelék mit szól a kiszívott nyakamhoz? Pont leszarom! Leszarom a szomorú, égszínkék szemeket, amikben a könnyek gyémántként csillannak meg! Angela érezte a hangulat változásomat, mert egyből szóvá tette:

- Bébi, hol jársz? Lelankadt a farkad a számban!- vörösre pirulva fordultam el tőle.

- Bocsánat, csak...

- Harry!! Így nem leszünk ám jóban! Nem azért jöttem át, hogy egy menet után puha legyél!

- Igazad van szerelmem... Csak... Lefürdök, és életet lehelek magamba!

- Az ágyban várlak hunci! 

Ezek a hülye becenevek... Hunci... Jó hogy nem már punci... Komolyam megzavarít néha... Louis puszedlije legalább aranyos! Amúgy is imádom a puszedlit. Basszus! Csak felidéztem, amint így hív, és a farkam izomból csapódott a hasamnak! Azok az ajkak, ahogy megformálta vele a szavakat! A nyála, ami fényesen bevonta a rózsaszín bőrt, felkínálva nekem, hogy belemélyesszem a fogam, lenyaljam róla az áttetsző nedvet... Hatalmasat nyögve rogytam össze, amint lávaként tört fel bennem forró élvezetem, lespriccelve a szemközti csempét. Ilyen hirtelen spontán orgazmusom sem volt még! Mi történik velem? Sietve mentem vissza a hálóba, de amint megláttam Angelát, egyből erős bűntudat fogott el. Mintha megcsalnék bárkit, ha Angela és én együtt vagyunk. Ki kell ezt verjem a fejemből! Nem szabad még gondolni sem erre! Agyamat kikapcsolva vetettem bele magam az élvezetbe, azaz a barátnőmnek nevezett személy karjaiba, abban a reményben, hogy kiverem a fejemből Louist, és az ő mézédes ajkait...


Louis:

Már két kibaszott napja nincs itt Harry... Esküszöm, hogy elfenekelem, ha megtudom, hogy hozzáért a szukához! De akkor is ki fog kapni, ha a ribanc ért őhozzá! Ő az enyém! Az embereim jelentették, hogy Harry házához ment a rüfke még tegnap előtt este, és azóta ott tenyészik... Mint valami szaros baktérium, ami terjed! Bassza meg! Be kell ismerjem, hogy beleszerettem a kis puszedlibe! Mielőtt elment, olyan fura volt... Nem értettem... Olyan volt a tekintete, mint aki éhezik a csókomra... Akárhányszor gondolom végig, mindig erre jutok. Mintha küzdene önmaga ellen. Az érzés ellen, hogy együtt legyünk. Vágyom utána. Megadni neki, amitől boldog lesz. De az tuti, hogy ha megtudom, hogy az a szuka hozzáért, én istenemre elverem! Ő az enyém, és nem fogom engedni, hogy bolondját járassa velem. Ekkor lép be a lakosztályomba Joel, az egyik megbízott kémem.

- Van új hír Harryről? - kérdezem egyből.

- Igen uram! Látták elmenni tőle a nőt. Egy csókot váltottak a kapuban, aztán semmi. A nő kocsiba szállt és a lakására ment. Styles pedig boltba, de elég rosszul néz ki.

- Hogy hogy?

- Nem tudom uram. Mint aki egész éjjel nem aludt... És nem éppen amiatt, mert jó estéje volt. Mintha megbetegedett volna. Nagyon fehér volt a srácok szerint, sötét karikák a szemei alatt, és a boltban papírzsebkendőt vett, valamint...

- Valamint mit?

- Kötszert, és sebfertőtlenítőt, uram.

- Mégis mire kell az neki?

- Nem tudjuk uram. Hazament, azóta otthon van.

- Tartsátok szemmel. Gyanús ez az egész nekem. 




Börtön élet / Larry Stylinson ff/ BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora