15.

1.1K 103 22
                                    


Louis:

Ahogy Harry elment, valami rossz érzésem lett, és utána indultam. Épp akkor lépett be Smith irodájába. Sajnos nem hallottam semmit, így a közeli padon foglaltam helyet. Egy jó negyedóra múlva csörgött a mobilom.

- Igen Dave? - szóltam bele idegesen.

- Harrynek szüksége van rád.

Ennyi kellett, máris feltéptem az ajtót és a drágám elé térdeltem. Nagyon megijedtem, hisz a kis arca piros volt, szemei könnyesek és zihált..

- Mi történt kincsem? - fogtam meg a kis kezét.

- Az apám... meghalt... - borult a nyakamba. Szorosan öleltem és simogattam.

- Fogadd őszinte részvétem. Itt vagyok veled, együtt ezzel is megbirkózunk, ígérem! Gyere szívem! Menjünk vissza hozzám.

- Louis! - lépett elém Smith.

- Igen?

Egy aktát adott, de most a drágám fontosabb volt. Fél kézzel felnyaláboltam a fekete mappát, amíg a másikkal Harry remegő testét tartottam.

- Nem lesz baj. Ígérem! - pusziltam bele a hajába, majd szépen a lakosztályom felé kormányoztam őt. Bent meg sem álltam az ágyig, szépen leültettem, és vittem neki egy kis vizet.

- Ez egy szem altató. Kérlek vedd be, hogy pihenj keveset. Ha felkelsz, mindent megbeszélünk. Jó? - kötekedés nélkül vette el a fehér kis tablettát és nyelte le.

- Jó fiú. Ez nemsokára hat. Feküdj el szépen.

- Ne hagyj itt... - nézett rám.

- Nem foglak, édesem.

Amint a gyógyszer hatott, én fellapoztam a mappát. Harry apjáról szólt és az eddigi eredményekről. Annyit tudunk, hogy autóbaleset és... Úristen ne! Ne ne ne ne ne! Épp úgy elégett, mint az én apám. Tudtam, mit él át Harry, és csak reméltem, hogy ő nem látta a képeket... Míg Hazz aludt, felhívtam Dave-et.

- Mi történt pontosan?

Miután megtudtam, és azt is, hogy szabadságra küldi Harryt, jeleztem, hogy akkor viszont én többször fogok kijárni. Hazz labilis. Vigyázni kell rá! Csak bírja ezt az egész szart az idegrendszere.


*******


A temetés két hét múlva meg lett tartva. Azóta Harry egyszer jött be hozzám, mert eléggé kikészült az anyja nemtörődömsége miatt, illetve én is egyszer kimentem hozzá, mikor már nagyon hiányzott. Bár nagyon nehezen viselte a helyzetet, hisz szerette az apját, mégis próbálta erősnek mutatni magát.


Harry:

Az apám halála nagyon megviselt. Ha nincs Louis, valószínűleg már nem is léteznék. Az ő gondoskodása adott erőt kibírni mindent. Minden nap beszéltünk messengeren, és így könnyebb volt ez az egész. Anyám elintézte a temetést, bár ami nagyon meglepett, hogy nem hatotta meg nagyon a férje elvesztése. Sokat gondolkodtam, mivel kéne meglepjem Louist, hisz olyan sokat segített már nekem, így neten kerestem egy első kiadású Verne regényt, ami ráadásul alá is van írva, hogy megrendeljem neki. A gond ott kezdődött, hogy nem fogadta el a kártyámat a netbank. Próbálkoztam ezer féle képpen, hiszen annyi pénz van rajta, hogy míg élek nem költöm el, mégsem tudtam megvenni azt a nyamvadt könyvet! Ideges lettem, így felkerestem a bankom honlapját, hogy megnézzem, ott mit mutat.

Börtön élet / Larry Stylinson ff/ BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora