Harry:
-Kérdeztem valamit, puszedli!
- Nem tudom... Verekedni kezdett két rab... Szét akartam szedni őket, és valaki megtalált egy tepsivel.
- Mit érzel pontosan?
- Szédülök... Hányingerem van, és nagyon fáj az orrom!
- Semmi baj, drágaságom. Enyhe agyrázkódásod van.
- És megtaposták az ujjaim! - mutattam fel neki a sérült részt, mint kicsiként anyámnak, ha valami bibis lett. Úgy nyomtam az arcába, hogy ez neki is feltűnt.
- Adjon rá apuci gyógy puszit? - somolygott, és ajkai nedvesen tapadtak fájó bütykeimre. Szabályosan minden bajom elfelejtődött, amint nyelve izgatóan csúszott a mutató és a középső ujjaim redői közé. Halkan nyüffentve adtam tudtára, hogy ennél izgatóbbat nem tehetett volna vele, és hirtelen az ajkam is élénk fájásba kezdett... A csókjára szomjaztam - Hol is fáj még a kis mézespuszedlimnek? Lám lám lám! Bibis a homlokod is! - a szemöldököm fölött adott egy csókot, majd haladt az orromra - Nos... Meggyógyult minden, ahol fájt? - húzódott el tőlem, mire kipattant a szemem, és rettegve, hogy esetleg itt mer hagyni, kaptam a pulcsija után... Úgy csüngtem rajta, mint egy kismajom, ahogy immáron két kézzel és két lábbal fontam körbe - Khm... Puszedli! Mit művelsz? - kérdezte viccesen.
- Nekem... Nem... Fáj..
- Hol fáj? Kérsz rá gyógy puszit? - cirógatta meg a kezével az arcom, amíg egyik lábam az ölébe tettem, a másikkal pedig a háta mögött ragadtam fel a derekára.
- Igen! Fáj... Fáj az arcom! - nem tudom, miért nem mertem egyből az ajkaimat mondani, de ez van. Louis szabályosan smárolt az arcommal, amitől egyre szűkebb lett a nadrágom is. Bár az orrom már nem vérzett, de még mindig szédültem. Főleg, hogy ilyen közel volt hozzám az ambróziám, azaz a szája.
- Hol fáj még? - dorombolta a fülembe, mire nyeltem egy nagyot, és eldobva minden gátlásom így szóltam:
- A szám! - majdnem kicsúszott a számon, hogy a majdcsak szétrobbanó gatyám fogságába került farkam, de nem tehettem... Még nem.
- Ma már kaptál csókot, kicsikém! Ne légy telhetetlen! Kettőt is, ha jól emlékszem.
- De... Még akarok! Apuci! - próbáltam rá hatni.
- Enyje! Enyje! Enyje! Én adjak, mint egy kifogyhatatlan kút, de cserébe mit kapok? Semmit! Mindennek megvan az ára, kis puszedlim!
- Az ára? Egy csóknak?
- Igen! Annak a csóknak, amitől jön az ismert borzongás... Amitől a szíved ki készül ugrani, és még többre vágysz... Ára van.
- Mi... Milyen ára?
- Nézzük csak, nézzük csak. Csinálni fogok egy díjszabást, hogy tudd, mi mit von maga után. Szóval egy csók. Mondjuk az úgy minimum, hogy előttem könnyítesz magadon.
- Tessék?
- Vedd elő, és verd ki... Végig akarom nézni! Ígérem egy ujjal nem érek hozzád közben. Vagy ha szeretnéd, csókollak, amíg csinálod.
- Nem! Szó sem lehet róla! - próbáltam felpattani, de fejembe hasító fájdalom megakadályozta ezt.
- Édes kis puszedlim... Hiába küzdesz. Tudod jól, hogy felesleges. Előbb-utóbb te magad fogsz ezért nekem könyörögni.
- Az nem fog megtörténni! Én még soha...
- Tudom kincsem. Szűz a kis popsid. Apuci vigyázni fog rá, ne aggódj. Óvatos leszek, hogy örömet okozzak majd neked.
KAMU SEDANG MEMBACA
Börtön élet / Larry Stylinson ff/ BEFEJEZETT
Fiksi PenggemarEgy börtön, ahol semmi nem úgy működik, mint kellene. Rabok, akik luxust alakítottak ki maguknak a sivár falak mögött. Börtönőrök, akik korruptak. Itt semmi nem az, aminek látszik. Itt nincs második esély. Ha egy rab melléd áll, túléled. Egy börtön...