Bu kitapta bir bölüm daha atmak istedim umarım beğenirsiniz.Destek olmayı unutmayın 1.000 okunmayı geçince daha fazla bölüm gelecek.
______
Gözlerimi açtığımda başımda kahverengi saçlı güzel bir kız ve birkaç kız daha bana bakıyordu.
Aniden doğrulduğumda etrafa baktım,slytherin yatakhanesine çok benziyordu.
Lana:Sende kimsin?
Bana bakan kıza tip tip baktım,şuanda neler olduğunu algılamaya çalışıyordum.
Mia:Burası neresi?
Lana:Nerede olduğunu bilmiyor musun cidden?Hogwartsdayız.
Kız Hogwartsdayız deyince aniden dünya durmuş gibi hissettim.B-başarmıştım.
Mia:Başardım!
Lana:Neyi?
Karşımdaki kıza koşarak sarıldım,sarılmamla kızın beni itmesi bir oldu.
Lana:Naptığını sanıyorsun sen?
Mia:Şey çok özür dilerim bi an heyecanlandım.
Pansy:Hey bu kızda kim?
Gelen kısa koyu kahverengi saçlı yeşil gözlü bir kızdı.Bu kız sanırım Pansy idi.
Mia:Hey Pansy.
Pansy:Sen benim ismimi nerden biliyorsun?
Tanrım herşeyi batırmıştım.
Mia:Şey ımm tahmin yürüttüm.
Lana:Seni dumbledor'a götürmemiz gerek.
Mia:Neden?
Pansy:Yatakhanemizde tanımadığımız bir kız var çünkü ondan.Haha dalga mı geçiyorsun?
Pansy beni kolumdan tuttu ve odadan çıkardı.
Dışarı çıktığımda merakla etrafa bakıyordum,burası ç-çok güzeldi.
Zümrüt yeşili renklerini barındıran bir salona indiğimizde buranın Slytherin ortak salonu olduğunu anladım.
Astoria:Hey Pansy bu kim?
Pansy:Bende bilmiyorum sabah uyandığımızda bizim yatakhanemizdeydi.
Ortak salondaki herkes bana bakıyordu ve bu bakışlar rahatsız ediciydi veya bana öyle geliyordu.
Birkaç erkeğin benim hakkımda bişeyler dediğini duydum ama umursamadım çünkü hala başarmanın şokundaydım.
İçeriye sarı saçlı bir çocuk geldi sanırım bu ünlü Draco Malfoy'du.
Draco'nun salona gelmesiyle çoğu kız ona bakmaya başladı.Ama cidden çekici görünüyordu.
Draco bana birkaç saniye baktıktan sonra şöminenin yanındaki koltuklardan birine oturdu.
Draco:Bu kızda kim?
Pansy:Bilmiyorum uyandığımızda bizim yatakhanemizdeydi.Onu Dumbledoreye götürücem.Sizce?
Draco:İlk önce kendisine soralım bence neden burda?Aniden yatakhanenize nasıl geldi?
Ya ben gelir gelmez maceraya atılmıştım böyle beklemiyordum amk.Başarınca parti falan yapmayı planlıyordum.
Astoria:Evet cevap bekliyoruz?
Yarrayı yemiştim cidden.
Mia:Size bunu söyleyemem,Dumbledore herşeyi biliyor zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle ile Hayal Et
Fanfiction+𝟷𝟾 𝚟𝚎 𝚔ü𝚏ü𝚛 𝚟𝚎 𝙻𝚐𝚋𝚝 𝚒ç𝚎𝚛𝚒𝚢𝚘𝚛. 《Mutsuz sonla bitiyor!Ona göre okuyun》 "𝕂𝕒𝕝ı𝕔ı 𝕊𝕙𝕚𝕗𝕥𝕚𝕟𝕘'𝕚 𝕓𝕒ş𝕒𝕣𝕒𝕟 𝕓𝕚𝕣 𝕜ı𝕫ı𝕟 𝕙𝕚𝕜𝕒𝕪𝕖𝕤𝕚"