27

2.4K 171 42
                                    

Sabah uyandım.Bugün fazla heyecanlıydım çünkü lunapark'a gidecektim.

Lana:Hadi üstünü giyde gidelim,Jane ve Katie hazırmış.

Üstümü hızlı bir şekilde giydim ve Lana ile beraber ortak salona indik.Ortak salona indiğimizde Jane ve Katie bizi bekliyorlardı.

Beraber cisimlenerek muggle dünyasına gittik.Kahvaltı yapmak için bir restorana girdik ve kahvaltimizi yaptık.

¥¥¥

Kahvaltıdan sonra lunapark'a geçmiştik,hepimiz mutlu ve heyecanlıydık.

Katie:Dönme dolaba binelim.

Hızlıca dönme dolap için sıraya girdik.

Jane tek binmek istiyordu ama Katie onu yanında istiyordu.

Katie:Hadi ama çok romantik olur.Seni öperim.

Jane:Öpersen gelirim.

Katie:Tamam öpcem yeterki benle gel.

Lana:Bizde senle binelim kuzen.

Aptal Judie bana kuzen demişti.

Jane:Siz kuzen misiniz?

Lana'ya yarrayı yedik bakışlarımı atıyordum.

Mia:Aramızda bi espri çok takilmayin.

Hemen konuyu geçiştirdim zaten sıra bize gelmişti.

Dönme dolaba bindik.Lana ile yanyana oturduk ve sohbet etmeye başladık.O sırada Lana çantasından küçük pembe bir kamera çıkardı ve fotoğrafimizi çekti.

$$$

Dönme dolapta üst kata doğru çıkmıştık ve Lana korkudan elimi sıkıyordu.

Mia:Judie elimi bırak.

Lana:Korkuyorum napiyim.

Dönme dolaptan inince Lana Katie'ye sövüyordu.

Lana:Binmesek olmuyodu sanki.

Beraber pamuk şeker aldık ve yemeye başladık ama yüzümüz erimiş şeker olmuştu.

Katie:Ay bu ne lanet bişeymiş.

Biz pamuk şekerleri bitirene kadar erimiş iğrenç bir hal almışlardı.O yüzden kalan şekeri çöpe attık.

Lunapark'da gezinirken bir dükkan gördüm.Burası bir dövmeciydi.

Mia:Dövme yaptıralim.

Katie:Saçmalama.

Mia:Saç malanmaz taranir hahaha çok komik.

Lana:Mizaj şelalesi.

Beraber kıkırdayarak dükkana girdik.Iki tane iri yapılı tüm vücudu dovmeyle olan iki adam vardı.

Adam 1:Merhaba hoşgeldiniz.Dövme modellerine mi bakacaksınız yaptıracak mısınız?

Mia:Yaptırıcaz,bu arada modeli ben size cizsem siz ona göre yapsanız olur mu?

Tom Riddle ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin