Herkes süpürgeyle uçacaktı ve buna göre alınacaklardı.Yani ne kadar kısa sürede bitirirsem o kadar iyi.
Draco:Mia Lore sıra sende!
Ayağımı sertçe yere vurdum ve havalandım.Yükseklik korkum vardı scriptimde yüksekten korkmadığımı yazmıştım.
Ben arayıcı olmak istiyordum.Bence en havalıları arayıcıydı,sonuçta maçın kaderi senin elinde.
Altın Snitch'ı görmeye çalıştım ama göremedim,sonunda onu yere yakın bir yükseklikte gördüm ve yere doğru indim.
Ama benden hızlı davrandı ve yukarıya doğru uçtu.Bende ani bir manevrayla yukarıya doğru uçtum ama yüzüm rüzgara mağrus kaldığı için çarpılmış gibi hissettim.
Altın Snitch'e her saniye daha da fazla yaklaşıyordum.Sonunda çok fazla yaklaştım!Elimi ona doğru uzattım ama bir hamleyle elimden kurtuldu,buda az kalsın süpürgeden düşmeme neden oluyordu.
İçimden küfürler savururken son hızla Altın Snitch'e yaklaşıyordum ve hızlıca Altın Snitch'e elimi uzattım,yakalamıştım!
Mia:Aptal şey seni.
Yavaşça aşağıya indim ve Snitch'ı dikkatlice Draco'ya verdim.
Draco:Aferin Mia,diğerlerine göre gayet iyi.Beş dakika kırk sekiz saniyede yapmışsın.
Draco'nun böyle demesiyle rahatlamıştım.Açıkcası kendimden bu kadar beklemezdim.
Draco:Evet millet arayıcı olarak seçilen kişi Mia,itirazı olan varsa olmasın.İyi günler!
Draco yanımızdan ayrılınca Jane koşar adımlarla yanıma geldi.
Jane:Harikaydin!Kazanacağını biliyordum.Arayıcı seçildin! Bunu kutlamalıyız!Öbür hafta cumartesi veya pazar günü kaymak birası içmeye ne dersin?
Mia:Harika fikir!Ama sen ısmarla.
Jane:Tabikide ısmarlarım.
Benden size bir söz;nerde beleş oraya yerleş.Bu söz benim hayat felsefem gibi bişeydi.
~~~
Quidditch seçmesinden sonra yatakhaneme gidip kısa bir duş aldım,çünkü terlemiştim.
Duşun ardından Lana ile beraber bahçeye çıkıp bir ağacın altına oturduk.
Lana:Bu arada Draco da gelicek!Seni onla tanıştırmam lazım.
Draco zaten beni tanıyordu ama bir samimiyetimiz yoktu.Belki onla arkadaş olabilirdim.
Yaklaşık yirmi dakika sonra yanımıza Draco,Pansy ve Pansy'nin yanında tanımadığım bir çocuk vardı.Çocuk tanıdık geliyordu ama kim olduğunu çıkaramamıştım.
Lana:Selam!
Lana beni dirseğiyle dürtünce ona göz devirdim.
Mia:Selam.
Pansy:Selam apta- yani kızlar.
Sanırım Draco yanımızda olduğu için diyemiyordu.Bu duruma hafifçe sırıttım.
Draco:Sen Quidditch takımına giren kız olmalısın.Mia...
Mia:Mia Lore,memnun oldum.
Lana:Pansy yanındaki kim?Sevgilin falan mı?
Pansy:Evet canım,beğenemedin mi?
Draco:Sevgilimle iyi geçin Pansy.
Pansy başını öne eğip sustu.Pansy kesinlikle Dracodan korkuyordu.
Adrian:Selam ben Adrian Pucey.
Evet hatırladım!Bu çocuk da Quidditch oyuncusuydu.Filmdekinden kat kat daha yakışıklıydı.Açıkcası Pansy bu çocuğu haketmiyordu.
~~~
Herkes sevgilisiyle sohbet ediyordu ama ben tektim ve canım sıkılıyor du.
Kendimi çok yıkık hissediyordum.Onlar konuşurken bende hayatıma sövmekle meşguldüm.
Lana:Mia sen neden konuşmuyorsun?
Mia:Bilmem.
Aslında konuşurdum ama onları bölmek istemiyordum.Sevgililerdi belki konuşacak özel şeyleri vardı.
Tom:Selam.
_____________
Şuan taslak attım birazdan yeni bölüm atıcam.
Öptüm.
Oy sınırı yok ama yinede oylayın pls.
Sizi seviyorum bay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle ile Hayal Et
أدب الهواة+𝟷𝟾 𝚟𝚎 𝚔ü𝚏ü𝚛 𝚟𝚎 𝙻𝚐𝚋𝚝 𝚒ç𝚎𝚛𝚒𝚢𝚘𝚛. 《Mutsuz sonla bitiyor!Ona göre okuyun》 "𝕂𝕒𝕝ı𝕔ı 𝕊𝕙𝕚𝕗𝕥𝕚𝕟𝕘'𝕚 𝕓𝕒ş𝕒𝕣𝕒𝕟 𝕓𝕚𝕣 𝕜ı𝕫ı𝕟 𝕙𝕚𝕜𝕒𝕪𝕖𝕤𝕚"