Final

5K 161 214
                                    

Amk çok kötü bişey oldu benim yazdığım 70 bölüm silindi...Taslaklardaydı...O yüzden o bölümleri yazmaya üşendiğim için bu bölüm final olucak malesef üzgünüm...


Aradan 5 yıl geçmişti...Marvolo ile çok güzel günler yaşamıştım.Tabii biraz toxic bir ilişkimiz olsa da anlaşıyorduk.Tabi bu günler güzeldi...Hiçbir zaman unutamayacaktım...


Lisa:Doktor!Kızım uyandı!Kızım uyandı!Joe çabuk doktor çağır!!

Ne olduğunu algılayamamıştım.Karşımda beyaz bir tavan vardı.Neredeydim?En son Marvolo'nun kafasına yastık fırlatmıştım?

Hafifçe doğrulmaya çalıştığımda annemi gördüm.Pardon annemi gördüm!

Lisa:Güzel kızım benim!Başarabileceğini biliyordum..Uyandın!

Şok gözlerle anneme bakıyordum.Nolmuştu nasıl uyanmıştım?

Mia:Bana ne oldu?

Ben olanları sorgularken içeri babam ve doktor girdi.

Babam bana koşarak sarıldı.Bende ona sarıldım.Hiçbirşeye anlam veremiyordum.

Doktor:Tebrikler Mia!8 yıllık komanın ardından uyandın.Cidden harika birşey.Daha çok küçük olmasına rağmen üstesinden geldi.

Şok gözlerle anneme babama ve doktora baktım.Ne saçmalıyorlardı?Jane'nin bir şakası falan mıydı?

Mia:Marvolo nerde?

Lisa:Kızım o k-

Doktor:Bayan Lisa ve Bay Joe dışarıda konuşsak olur mu?

Annem babam ve doktor tedirgin bir şekilde dışarı çıktılar.Bende şaşkın bir şekilde olayları sindirmeye çalışıyordum.

Lisa'dan:

Tedirgin bir şekilde dışarı çıktım.

Doktor:Bunları demesi normal.Komada yaşadığı hayatta tanıdığı biridir.Ona çok soru sormayın yeni uyandı.Oradakileri tekrarlaması söylemesi normal.Sinir krizi geçirebilme ihtimali de yüksek.

Doktor böyle deyince gözlerimin dolduğunu hissettim.

Joe:Peki nasıl yenicez?

Doktor:Zaman..Sadece sabırlı olun,zaman gerekeni yapacaktır.

3 ay sonra:

Aradan 3 ay geçmişti.3 ayın içinde iki kez sinir krizi geçirmiştim.Annemler bana olanları anlatınca ilk krizimi geçirmiştim.Üstelik halisyasyon görmeye başlamıştım.Psikoloğa gidiyordum.

Annem ve babamın dediğine göre 8 yıldır komadaymışım.Bir trafik kazası yüzünden komaya girmişim.Komaya girdiğimde 7 yaşımdaymışım.

Bu yaşadıklarım..Betty'nin üvey annem olması,shifting falan komadaki hayatım gibi birşeymiş.

Neredeyse her gece onları hatırlıyor ve göz yaşlarımı döküyordum.

Lisa:Tatlım,yemek hazır.

Bıkkınlıkla aşağıya indim.İştahım yoktu.Yemekten soğumuştum..Haftada üç dört kez kusuyordum.Baya zayıflamıştım.

Yemeğimi zorlukla yerken aklıma tekrar kalıcı shifting yapmak geldi!Tabii daha önce neden düşünememiştim!

Mia:Eline sağlık anne.

Lisa:Daha bişey yeme-

Mia:Sonra yerim anne söz.

Hızla yukarı çıktım ve telefonumu alıp googleye shifting yazdım.

Arattım ama hiçbişey çıkmadı...

Burada gerçek değildi demek.

Sadece beynimde yaşadığım hayatımda vardı bu olay...

Gözümden bir damla yaş düştü herşey daha da imkansızlaşmıştı benim için...


15 yıl sonra:

Aradan 15 yıl...koskaca yıl geçmişti.Benim için herşey kolay olmamıştı..

Shifting olayını araştırdım ve bir süre sonra annemlere anlattım.Annemlere mantıksız gelse de psikoloğa gidince psikoloğuma anlatmıştım.

Psikoloğuma anlattığımda gözleri parlamıştı.Böyle bir şeyin mümkün olabileceğini prapsikoloji uzmanlarının uzun zamandır bunu araştırdıklarını söylemişti.

Bende psikoloğum böyle diyince cesaretlenmiştim.Üniversiteyi parapsikoloji üzerine okudum ve shifting,paralel evren araştırmamı yapmaya başladım.

Yaklaşık üç yıl sonra kanıtlı sonuçlar buldum.Bunun üzerine newyork gazetelerine ve manşetlerinde yer aldım.Birçok haber kanalı benimle röportaj yapmak için beni aradı.

Bu koma sayesinde birçok şey olmuştu.Artık ünlü profesörlerdendim.Maaşım kariyerim iyiydi.Ailem benle gurur duyuyordu.

Bir yıl öncesine kadar Martin adlı bir adamla nişanlandım.Şansıma o Marvoloya çok benziyordu.Onla tanışma hikayemizde çok garipti..

İlk başlarda benim antimdi ve bana sosyal medyadan sallıyordu.Sonra ona dava açtım.Dava sırasında tanıştık sonradan birbirimize aşık olduk işte...

"İşte bu da benim aptal hayat hikayem"



Kitap hiç istediğim gibi bitmedi...Ama yeni kitap yazacağım.Sizleri bırakmicam.Çok aktif olamasamda haftada bi iki bölüm atıcam.


Sizleri seviyorum.

Tom Riddle ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin