Yavaşça herkese bakmaya başladım.Herkes en güzel kıyafetlerini giymişti.
Tom:Naber?
Merlinin üçgen kilodundaki kare deseninin içindeki minik üçgen parçası! Riddle'ın yanına oturmuştum.
Mia:Şey iyi.
Riddle'a baktığımda gayet güzel giyinmişti ve yakışıklı görünüyordu evet inkar edemezdim.
Ben bunları düşünürken içeri aniden Slughorn girdi.
Slughorn:Hepiniz Slug Kulübüne hoşgeldiniz!Hepiniz harika görünüyorsunuz!Herneyse yemeğe geçelim acıkmışsınızdır!Yemek yerken hem sohbet ederiz.
Slughorn bir büyü söyledi ve önümüze yemekler geldi çok güzeldi.
Yemekte her çeşit yemekten vardı.Bu akşam kesin kilo alırdım ama ben scriptimde kilo almayacağımı belirtmiştim.
Arkadan hafif bir müzik sesi gelmeye başladığında ortam ayaklanmıştı.
Slughorn baş köşeye oturdu ve yemeğe başladık.
Tabagima beğendiğim herşeyi hemen hemen koymuştum.
Tom:Senin için fazla değil mi Lore?
Mia:Yio.
Evet biliyordum zayıftım ve tabagima neredeyse 3 kişilik yemek almıştım.
Yemeklerimi hızlı hızlı yemeye başladım.O sırada Slughorn öğrencilere teker teker sorular soruyordu.
Slughorn:Lora sen nasılsın?Ailen nasıl?
Lora:Ailemizde bir vefat oldu,ailem şuanlık biraz üzgün sayılır.Ben ise iyiyim Profesör.
Slughorn:Çok üzüldüm,başınız sağolsun.
Lora:Teşekkürler.
Slughorn hafifçe bana doğru döndüğünde ona gülümsedim.
Slughorn:Ee sen nasılsın Mia?
Mia:İyiyim Profesör siz?
Slughorn:Bende iyiyim Mia,ailen nasıl?Meslekleri ney?
Evet Şuan da sallama zamanıydı☆
Mia:Ailem doktor.İnsanları tedavi ediyorlar.Hasta oldukları zaman iyileştiriyorlar.
Slughorn:Çok güzel bir meslekmiş Mia.Sen nelerle ilgileniyorsun peki? Okulumuza yeni gelmiş sayılırsın,seni biraz tanımamız lazım.
Mia:Kaykay kayabiliyorum ve gitar çalabiliyorum.Aslında gitar çalabilmek için önceden kursa gitmiştim.
Slughorn:Çok güzel Mia!Bir gün bize gitar çalabilirsin tabi sende istersen.
Mia:Tabi çalarım profesör.
~~~
Profesör herkese hal hatır sorduktan sonra tatlı servisine geçilmişti.
Tatlı olarak dondurmalı pasta vardı.Bence harikaydı.
Burda kimseyi tanımıyordum -Riddle dışında- bu yüzden biraz canım sıkılmıştı.
Genel olarak kulüpte Slytherin öğrencileri vardı.O yüzden arkadaş edinmem biraz zordu çünkü Slytherin öğrencileri sadece en yakın arkadaşlarıyla konuşurlardı.
~~~
Tatlimı yedikten sonra Slughorn'dan izin alıp bahçeye çıktım.
Slughorn partiden ayrilmama üzülmüştü ama Napim? 😎
Bahçede bir ağacın altına oturdum ve ay dedeyi izlemeye başladım.
Acaba ay dedenin ismi neden ay dedeydi? Dede ne alaka aq.
Ben bu dünyanın en gereksiz sorusunu düşünürken yanıma Riddle geldi.
Tom:Neden böyle bir soruyu düşünme gereği duyuyorsun?
_______
Fotodaki benim za çok güzelim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle ile Hayal Et
Fanfiction+𝟷𝟾 𝚟𝚎 𝚔ü𝚏ü𝚛 𝚟𝚎 𝙻𝚐𝚋𝚝 𝚒ç𝚎𝚛𝚒𝚢𝚘𝚛. 《Mutsuz sonla bitiyor!Ona göre okuyun》 "𝕂𝕒𝕝ı𝕔ı 𝕊𝕙𝕚𝕗𝕥𝕚𝕟𝕘'𝕚 𝕓𝕒ş𝕒𝕣𝕒𝕟 𝕓𝕚𝕣 𝕜ı𝕫ı𝕟 𝕙𝕚𝕜𝕒𝕪𝕖𝕤𝕚"