"Ona bisey olmaz değil mi?!"
"Hayır ufak bir kaza"
"Ne ufağı kızın kolu sikildi neyden bahsediyosun"
"Ağzını topla Lana"
$$$
"Uyanmayacak mı?"
"Sus kız dinlensin"
"İkinizde kapayın çenenizi"
Gözlerimi açtığımda beyaz tavanla karşılaştım.
Lana:Uyandı!Doktor gelin uyandı!
Hafifçe dogrulmak istediğimde Katie bana yardım etti.
Katie:Iyi misin?
Mia:Noldu bana?
Doktor apar topar odaya geldi ve elini annıma koydu.
Doktor:Ateşi düşmüş.
Mia:Doktor bey noldu bana?
Doktor:Galiba lunapark'a gitmişsiniz ve oradaki oyuncakda sorun varmış.Yukarıdaki cam sizin kolunuza düşmüş ve işte burdasınız.
Koluma baktığımda sargıdaydı.
Doktor:Kolunuz birkaç gün sargıda kalsın,sonra sargıyı çıkarırsınız.Geçmiş olsun.
Doktor odadan çıkınca derin bir nefes aldım.
Lana:Hadi Hogwarts'a dönelim,Madam Promfrey sana iksir verir anında iyileşirsin.Buradaki doktorlara kalsak birkaç gün boyunca bu aptal sargıyla dolaşacaksın.
Beraber gizlice hastaneden çıktık ve bahçede kimsenin olmadığı bir yere geçtik ve cisimlendik.
###
Madam Promfrey:Tatlım bu iksiri icersen yarına kadar iyileşirsin.
Madam bana kahverengi bir iksir verdi ve kafama dikip içtim.Tadı fena değildi.
Madam:Bugün burada kal yarın çıkarsın.
Olumlu anlamda başımı salladım.Burada tek kalmıştım,kızları yatakhanesine gondermistim.Zaten fazlasıyla yorgunlardır.
Bende yatakta uyuklarken içeri biri geldi.Gelen Marvoloydu.Elinde bir tepsi vardı sanırım bana yemek getirmişti.Cidden beni arkadaşı olarak görüyordu demekki.
Tom:Iyi misin?Sanırım bi kaza gecirmissin.
Mia:Sayılır,sordugun için sağol.
Marvolo elindeki tepsiyi kucağıma bıraktı.Fazlasıyla açıkmıştım,getirdiği pilavı ve çorbayı yemeye başladım.
Tom:Tam olarak ne oldu?
Mia:Biz lunapark'a gittik sonra çarpışan arabaya bindik,sonra galiba arızalıymış bu yüzden benim koluma yukarıda cam varmış o düştü ve kolum yarıldı.
Tom:Geçmiş olsun.
Mia:Sağol.
Yemeyimi hızlı hızlı yemeye başladım,acıkmıştım.
Mia:Yomok ocon tosokkurlor.
Ağzımda yemek olduğu için zar zor konuşmuştum.
Tom:Ağzındakini yutup öyle konuşmayı deneyebilirsin.
Ağzındakini hızlıca yuttum.
Mia:Harika bir tavsiyeydi cidden.
Tom:Ne sandın.
Dediğine güldüm.
Mia:Istersen odansa gidebilirsin,ben burda kalırım.
Tom:Teksin,olmaz.
Mia:Aslında tek kalırım ama sen bilirsin.
Tom:Zaten uyku problemim var,tüm gece uyuyamıyorum.Yanında kalsam bir sıkıntı olmaz.
Mia:Pekala o zaman.
☆☆☆
Yapılacak bişey bulamamıştım ve ikimizinde canı sıkılıyordu.
Yanımda çantam olduğunu gördüm.Çantamdan MP3 ü çıkardım ve kulağıma taktım ve rastgele bir şarkı açtım.
Mia:Dinlemek ister misin?
Tom:Olur.
Sol kulagımdaki kulaklığı çıkardım ve Marvolo'nun kulağına taktım.Saçı elime değmişti ve bu sebepsiz bir şekilde karnımda kelebek etkisi yaratmıştı.
Dinlediğim şarkı en sevdiğim şarkılardan biri olan "Always forever" şarkısıydı.
"You and me,always forever
We cauld stay alone together
You and me,always forever
Say you'll stay never be seperate"Mia:Beğendin mi?Benim en sevdiğim şarkılardan.
Tom:Sayılır,açıkcası şarkılar ile çok fazla aram yok.
Mia:Nasıl yani ya?Şarkı dinlemiyor musun?
Tom:Hayır?
Mia:Tanrım,bugün tüm playist listemi dinlicez.
Tom:Zamanımız yetmez.
Mia:Gece uzun.
TOM'DAN:
Mia:Hadi ama dinle çok güzel.
Tom:Zaten dinliyorum,dinlemediğimi nerden çıkardın?
Saat gece ikiydi ve biz şarkı dinliyorduk,425 şarkı içinde sadece 197'sini dinleyebilmiştik.
Tom:Çok anlamsız.
Mia:Gözlerini kapa ve şarkıya odaklan,yanında olmasını istediğin kişi varsa onu düşün.
Yanımda olmasını istediğim kişi Şuan zaten yanımdaydı...
_____
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle ile Hayal Et
Fanfiction+𝟷𝟾 𝚟𝚎 𝚔ü𝚏ü𝚛 𝚟𝚎 𝙻𝚐𝚋𝚝 𝚒ç𝚎𝚛𝚒𝚢𝚘𝚛. 《Mutsuz sonla bitiyor!Ona göre okuyun》 "𝕂𝕒𝕝ı𝕔ı 𝕊𝕙𝕚𝕗𝕥𝕚𝕟𝕘'𝕚 𝕓𝕒ş𝕒𝕣𝕒𝕟 𝕓𝕚𝕣 𝕜ı𝕫ı𝕟 𝕙𝕚𝕜𝕒𝕪𝕖𝕤𝕚"