MIA'DAN:
Sabaha kadar şarkı dinlemiştik.Açıkcası onunla zaman geçirmek güzeldi.
Sabaha karşı omzumda uyuya kalmıştı.Uyku problemi olduğu için onu rahat bıraktım ve uyumasına izin verdim.Benimde uykum gelmişti.Soft bir şarkı açtım.Şarkıyla uyumak daha güzeldi.
Kulaklığın teki ondaydı,diğeri bendeydi.Kafamı onun kafasına yasladim ve bende uyudum...
|||
Madam Promfrey:Haydi uyanın çocuklar!
Yavaşça kafamı kaldırdığımda yanımda Tom yatıyordu,Madam Promfrey'in bağırmasıyla o da uyanmıştı.
Madam:Çocuklar sevginizi başka yerde yaşayın lütfen.
Mia:Arkadaşız?
Madam tek kaşını kaldırıp imalı bir şekilde bana baktı ve işini yapmaya devam etti.
Tom:Herneyse ben derse giricem,görüşürüz.
Mia:Görüşürüz.
Bugün sabah dersim vardı.Hiçbir derse girmeyecektim kısacası.Bu yüzden mutluydum.
~~~
Revirden çıktıktan sonra yatakhaneme gittim.Yatakhaneye girer girmez Lana bana sarıldı.
Lana:Daha iyisin değil mi?
Mia:Dövmen ne durumda?
Lana işaret parmağını bana gösterdi.Çok güzel duruyordu.
Mia:Profesörler görse kızar mı acaba?
Lana:Ben scriptime bana hiçbir profesör kızmayacak yazdım.
Mia:Lan!Ben yazmadım!
Lana:Boku yedin kanka.
Mia:Neyseki bugün dersim yok.Görmezler.
Üstümü değiştirdim ve bahçeye çıktık.
Lana bahçede sevgilisi Dracoyu gördü ve yanına gitti,tek kaldım.
Ben insanları izlerken yanıma Marvolo geldi.
Mia:Selam.
Marvolo:Selam.
Selamlaştıktan sonra konuşmamıştık.Aslında onla konuşmak istiyordum ama konuşacak konu bulamıyordum.
Tom:Parmağındaki dövme güzelmiş.
Mia:Teşekkürler,kizlar ile ortak yaptırdık.
TOM'DAN:
Mia'nın elindeki dövme dikkatimi çekmişti.Küçük bir yıldızdı.
Mia:Kızlar ile arkadaşlığımız'ı temsil ediyor.
Aslında bizde bizi temsil eden dövmeler yapabilirdik,hoştu.
Mia:Çok güzel değil mi?Biri için yaptırmak,her dövmeyi gördüğünde o aklına gelir veya anı.Çok tatlı.
MIA'DAN:
Mia:Bugün Profesörün bizi sevgili zannetmesi fazla komik değil miydi?
Böyle diyince kıkırdadım.Marvolo'ya baktığımda suratında hiçbir duygu ifadesi yoktu.
Mia:Hey iyi misin?
Marvolo birşey demeden yanımdan kalktı.Şuan ne olmuştu anlamış değildim.
€€€
Bahçede biraz daha takılıp sosyalleştikten sonra yatakhaneme doğru çıktım.O sırada Marvolo beni durdurdu.
Tom:Şey seninle bişey konuşmam gerek.
Mia:Konuş?
Tom:Burda olmaz,bahçeye çıkalım.
Beraber bahçeye çıktık ve köhne bir ağacın altına oturduk.
Aramızda uzun bir sessizlik olmuştu.Sanırım diyeceği şeyi nasıl diyeceğini bilmiyordu.
Tom:Öncelikle bahçedeyken sana bişey demeden yanından ayrıldığım için üzgünüm.
Bunu kısık bir sesle söylemişti.Utanıyordu galiba yada bilmiyorum.
Mia:Asıl diyecegin şeye gelsen?
Tom afallamıştı ne diyeceğini bilmiyordu galiba.
TOM'DAN:
Nasıl diyeceğimi bilmiyordum.Öncelikle diyeceğim şeyi kafamda toparladim.
Tom:Bak Mia,senle yaklaşık bir buçuk aydır tanışıyorum ama kendimi sana sebepsiz bir şekilde çok yakın hissediyorum.Senden uzak durmaya çalışıyorum ama daha çok yakınlaşıyorum.
Mia'ya baktığımda stresden ellerini kıtlatıyordu.
Tom:Ben şuana kadar hiçbir kızın peşinden koşmadım yada ona karşı kendimi yakın hissetmedim açıkcası Şuan bulunduğum durum ne sik bilmiyorum.Hem güzel hem de o kadar boktan bir durum.
Mia ile gözlerimiz buluştuğunda gözlerini kaçırmıştı.
Tom:Büyük ihtimalle bu dedikleri şey "aşk" oluyor.Bu da demek oluyor ki sana karşı birşeyler hissediyorum...
______
Arkadaşlar şimdi niye Tom bu kadar erken itiraf etti diyeceksiniz ama ben shifting'ı başarmış biri olarak söylüyorum Tom sabırsız biri beklemez direkt söyler.Burda biraz daha romantik olabilir çünkü Mia scriptinde Tom'un karakterini değiştireceğini söylemişti.
Hernesy bays.
Bölüm teorilerinizi buraya yazabilirsiniz👉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle ile Hayal Et
Fanfiction+𝟷𝟾 𝚟𝚎 𝚔ü𝚏ü𝚛 𝚟𝚎 𝙻𝚐𝚋𝚝 𝚒ç𝚎𝚛𝚒𝚢𝚘𝚛. 《Mutsuz sonla bitiyor!Ona göre okuyun》 "𝕂𝕒𝕝ı𝕔ı 𝕊𝕙𝕚𝕗𝕥𝕚𝕟𝕘'𝕚 𝕓𝕒ş𝕒𝕣𝕒𝕟 𝕓𝕚𝕣 𝕜ı𝕫ı𝕟 𝕙𝕚𝕜𝕒𝕪𝕖𝕤𝕚"